[ubermenu config_id="main"]

Нам підходить будь-який ПІАР, окрім некрологу!

Телебачення знімає  сюжет про мене.

Телебачення знімає сюжет про мене.

 

Що руйнує наші продажі і самооцінку, а також стосунки в колективі і в сім’ї?

Критика. Несправедлива критика, плітки та наклепи. А це – зло!

Ми плачемо, дратуємося, доводимо протилежне, тобто втрачаємо свою енергію, нерви, впевненість і гроші.

5 секретів Людмили Калабухи: як завжди зберігати спокій, оптимізм, упевненість у собі, друзів, клієнтів та хороші заробітки, навіть коли тебе несправедливо критикують!

Перший секрет Людмили Калабухи.

1. Виробляти імунітет.

Просто не звертати уваги. Хто нічого не робить, того не критикують. Якщо вас критикують, значить вас помітили, значить ваша робота та ви самі на слуху у людей.

ОДНОЗНАЧНО, ЦЕ ПЛЮС.

А якщо про вас знають, значить будуть купувати ваші ідеї, продукти та послуги. Значить купуватимуть усе!

Не звертайте уваги, йдіть своїм шляхом і НІКОМУ не дозволяйте вас із нього збити або загальмувати ваш розвиток.

Будете здивовані, але більшість із тих, хто сьогодні  має значні від вас успіхи у певній сфері, критикують  тільки через те, що відчувають, як ви їм на п’яти наступаєте і досить швидко можете зайняти їхнє місце.

 

2. Пожаліти людину, яка вас безпідставно критикує.

Один мій друг і діловий партнер написав у соцмережах:

“Мене останнім часом всі дратують, а коли я заспокоююся, то бачу, що дратують тільки деякі”.


Друзі, ви здивуєтеся: мене не дратує ніхто!


Я прекрасно розумію невдах і заздрісників, яким просто не дає  спати і жити мій квітучий вигляд та мої успіхи, про які так безжально їх інформую.

От вони і наклепи роблять, і критикують мене ні за що, адже так їм просто легше жити, так вони хоч якось виправдовують свою бездіяльність та небажання/невміння якісно працювати й правильно вибудовувати стосунки з людьми.


Хтось вас образив?

Пожалійте його!


Який же він біднесенький, як йому погано на світі живеться, що він на такі немудрі та енерговитратні речі витрачає своє життя!

Тільки тут важливо пам’ятати про 3 основні помилки, які не можна допускати в роботі з претензіями та рекламаціями.

3. Наснажуйтеся від критиканів та скандалістів!

Як це зробити?

  • ще краще робіть свою справу,
  • ще більше навчайтеся в успішних людей,
  • ще краще виглядайте,
  • просто робіть їм все це на зло!

Їхня мета – запхати вас під канапу, як старий черевик, а ви - гоп! - і ще кращий проект зробили, тому що їхня  нелюбов до вас стала вашим зовнішнім мотиватором та поштовхом.

 

4. Самі нікого не критикуйте, не пліткуйте та не заздріть!

На подібні речі йде багато енергії, а з віком розумієш, що енергію маємо в обмеженій кількості, тому не витрачайте її на людей, які цього не заслуговують.

Правда- правда! Перевірено!

Якщо не заздрити і не пліткувати, то які з цього можна мати переваги?

  • І репутація у вас буде бездоганна,
  • і для всіх ви будете хорошою людиною,
  • і для бізнесу це добре,
  • і для карми.

 

5. Спілкуйтеся тільки з тими, хто вас надихає!

Якось прочитала одній книзі:


“Ніколи не слухайте поради тих, хто живе не так, як ви мрієте жити”.


Ви звернули увагу, що нас активно вчать жити невдахи, що саме вони і є найбільшими нашими критиками?

Отже, перегляньте своє оточення і спілкуйтеся тільки з позитивними, щирими, оптимістичними, успішними людьми. З такими, на орбіті яких хочеться і приємно перебувати.

А щоб ці люди захотіли стати частиною вашого життя, вам самим треба стати такими , як вони!

Станьте людиною, яка надихає інших! І ніяка несправедлива критика  ніколи не  псуватиме вам настрій, не гальмуватиме ваш розвиток!

 

А для того, щоб навчитися гарантовано збільшувати продажі та перетворювати найскладніших людей та скандалістів на ваших фанатів і постійних покупців, я надаю покрокові технології у моєму авторському відеокурсі “Претензіям, маніпуляціям - стоп! 55 супер-ідей для продажів найскладнішим клієнтам!”

 

А які секрети самовідновлення та позитиву маєте ви?

Поділіться в коментарях!

 

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>