[ubermenu config_id="main"]

Яка найкраща книга по маркетингу очолює рейтинг літератури про бізнес від Людмили Калабухи?

бізнес література

 

Бізнес-література, найкращі книги по маркетингу…  Що порадите почитати, що порекомендуєте? – питають мене учасники на кожному тренінгу чи консультації.

Ви здивуєтеся, та я раджу прочитати в першу чергу одну книгу: “Мандрівка на “Кон-тіки”, автор якої - найвідоміший мандрівник ХХ століття - Тур Хейєрдал.

Отже, 5 причин, чому книга “Мандрівка на “Кон-Тіки” – найкраща книга по маркетингу як для початківців, так і для досвідчених підприємців. Для всіх, хто хоче досягти мети.

Тур Хейєрдал – у Норвегії його визнано “Людиною тисячоліття”, на його честь названий астероїд 2473 Хейєрдал, орден святого Улафа від норвезького уряду, орден офіцера особливих заслуг – від уряду Перу…

Але він міг би прожити сумне життя дивака-невдахи, якби не вірив в свою справу і йшов до неї попре все. Попри шалені борги, помилки, розчарування, тотальний тролінг і смертельні небезпеки.

В 1947 році норвезький вчений разом з 5 однодумцями пропливли 8 тис км на дерев’яному плоту, щоб довести свою ідею, в яку не вірив ніхто.

Довести, що південноамериканські індіанці в міфічні часи перетнули Тихий океан і заселили острови Полінезії.

Ще в університеті Тур Хейєрдал вивчав питання, як на далекі острови Полінезії потрапили тварини і рослини з Південної Америки.

Наприклад, не  могли кокосові горіхи переплисти океан самі і потім зійти: через тривале перебування у морській воді ця можливість втрачається! Їх привезли люди!

Потім він рік жив на островах Полінезії і знайшов в джунглях невідомі статуї богів,  а подібні до них статуї знаходили в Південній Амеріці за 8 тис км. Саме там він слухав розповіді у племенах канібалів про бога-творця всього сущого Тікі, який привів їхніх предків через велику воду за сонцем на острови зі сходу.

А які розповіді слухала я посеред Атлантичного океану і як це допоможе вашому бізнесу – читайте тут

 

найкращі книги по маркетингу для початківців

Перед нашою посадкою на океанський лайнер в Антлантичному океані на Канарах починався невеликий шторм.

Всіх місцевих вождів полінезійці могли перерахувати з часу заселення острова. А пам’ятати все це їм допомагали хитромудро пов’язані разом шнури з вузлами, - такими ж точно шнурами користувалися інки в Перу.

Дивовижно, але у Перу, по інший бік Тихого океану індіанці розказували, що біля озера Тітікака жив бог – син сонця і звали його Кон-Тіки. В нього була біла шкіра і довга борода. Проти Кон-Тіки здійняло бунт його плем’я. І він зі своїми людьми дійшов до узбережжя океану, побудував плоти, і йдучи за сонцем і вітром, поплив на захід.

По слідах цього стародавнього бога і поплив Тур Хейєрдал.

А про те, як я 30 хвилин керувала справжнім океанським лайнером і який продукт вам допоможе заробляти більше, – детально тут

Коли він представив науковій спільної стою роботу про давні зв’язки Полінезії і Америки, всі його підняли на сміх: у давніх перуанців не було кораблів.

Мандрівник послухав і вирішив:

“В них не було кораблів, та були плоти. Я перепливу океан на плоті і доведу, що моя теорія вірна. Вам мало доказів – я сам стану доказом. Не хочете фінансувати  мою експедицію – я сам знайду і гроші і однодумців”.

Так народилася ідея божевільної мандрівки на плоту через Тихий океан. А на її основі народилася книга, яка очолює рейтинг літератури про бізнес від Людмили Калабухи,

найкраща книга по маркетингу, нетворкінгу, переговорам, управлінню персоналом та виживанню в екстремальних умовах - “ Мандрівка на Кон-Тіки”.

тур хейєрдал

Легендарний плот “Кон-Тікі” зберігається в музеї мандрівника в Осло

 

  1. Переконання та нетворкінг у бізнесі: як знайти потрібні аргументи?

Як Тур Хейєрдал переконав військово-морське відомство США профінансувати експедицію:

- Для вас це чудова можливість у післявоєнні роки провести безкоштовні випробовування новітньої техніки, екіпіровки та продуктів харчування в натуральних умовах + піар підтримки соціальних проектів і позитивний імідж країни (ми би сказали зараз саме так))).

Двоє з членів екіпажу не будуть їсти рибу і інші морепродукти – вони будуть харчуватися вашими американськими пайками, розробленими для військових, які ще не були випробувані. Ми вам надамо детальний звіт – для вас економія коштів на дослідження”.

Цікава історія була з британськими військовими, до яких Тур Хейєрдал також звернувся по допомогу.

Начальник британської санітарної служби завзято пропагував таємничий «антіакулін». Досить кинути у воду кілька пучок цього порошку, запевняв він, і сама настирлива акула миттю випарується.

 - Пане професоре, - ввічливо поцікавився я, - ми можемо твердо покластися на цей порошок?

 - Well, - посміхаючись, відповів англієць, - це-то якраз ми і хочемо з’ясувати!

 

А президента Перу, якого він взагалі прийняв за офіціанта і попросив принести склянку води, вразив тим, що не став вибачатися і уклінно просити грошей. Як ні в чому не бувало запропонув піар у світових ЗМІ: в обмін на допомогу розкаже всьому світу про Перу як  батьківщину легендарних мореплавців, і самого президента – патріота і спонсора потрібних людству проектів.

Про те, яким має бути  імідж ділової людини – цікаво у моїй статті

Зауважу, в успіх експедиції і ідеї Тур Хейєрдала не вірив ніхто.

А він так проводив переговори, що в людей не закладалося ніяких сумнівів,

що перед ними стоїть зірка, яка змінить світ.

І люди хотіли стати частиною його справи.

мандрівка на кон-тіки

Ось так виглядав мандрівник під час легендарного переходу на плоті

 

  1. Мотивація персоналу та взаємодія “керівник-колектив”.

Заплатити людям за участь у експедиції Тур Хейєрдал не міг – не було чим. Значить – тільки ідейні. Він мав чітке розуміння, які це мають бути люди і мислив стратегічно як керівник і маркетолог проекту.

Я не хотів набирати екіпаж з моряків, так як вони навряд чи краще нас були знайомі з плотами. Крім того, мені не хотілося, щоб в разі вдалого результату експедиції її успіх приписали б тому, що ми були більш досвідченими моряками, ніж древні будівельники плотів з Перу.

Це мали бути не знайомі між собою люди, щоб їхні історії були для всіх свіжі та цікаві.

Тільки закінчилася Друга світова. Людям, які повернулися з фронту, було складно прижитися в умовах мирного життя після років, проведених в екстремальних умовах. А їхні навички не завжди були затребувані. Вони далі хотіли жити без компромісу: життя і смерть, свої і чужі. І саме таку мандрівку він їм і запропонував. І вони з радістю погодилися. Так в команду потрапити зв’язківці-фронтовики.

Він блискуче керував колективом.

Щоб уникнути конфліктів та депресії на 20 кв м протягом 100 днів мандрів посеред океану, колектив плоту був постійно зайнятий, була проваджена залізна дисципліна.

А як же людям відпочити від постійного сусідства на обмеженій площі? Мандрівники взяли з собою гумовий човен, з якого також велася відеозйомка. Якщо комусь хотілося побути деякий час самому, то він cідав в човен, прив’язаний до плоту. Це була ще одна з небезпек подорожі. Плот плив виключно за течією, тому ні зупинити, ні розвернути ніхто не міг. Навіть якщо хтось випаде за борт.

Про профілактику і подолання конфліктів читайте тут

тур хейєрдал

Кадри з художнього фільму “Мандрівка на “Кон-Тіки”, 2013

 

  1. Чхати на критику і тих, хто не вірить у вас!

Експерти, що оглядали наш пліт, не обіцяли нам нічого доброго. Шторми або ураган змиють нас за борт, хвилі будуть перекочуватися через пліт навіть при найлегшому бризі, а наш одяг, просочений солоною водою, поступово роз’їсть шкіру і зіпсує все, що ми з собою візьмемо.

 

На очах мандрівників люди укладали парі на те, як швидко плот піде на дно, а вони загинуть. То саме відбувалося і в пресі. Та всі сучасники та дослідники життя  Тура Хейєрдала відзначали неймовірну психологічну стійкість, його волю до перемоги та віру у себе.

 

 

А особисто я пишаюся тим, що навчилася працювати з претензіями і несправедливою критикою – тут про це пишу

І  в серпні 1947 року плот “Кон-Тіки”, названий на честь бога інків та полінезійців, благополучно пристав до одного з островів Полінезії, пройшовши 8 тис км за 101 день.

Тур Хейєрдал довів всьому світу, що його теорія вірна – і примітивний плот виключно завдяки океанській течії та попутному вітру може перейти Тихий океан.

Плот –  це 9 бальзових тропічних дерев, зрублених в джунглях Еквадора. Зібраних без єдиного цвяху і всі його частини зв’язані мотузками, точно так, як це робили давні мешканці Перу – інки.

австори книг по маркетингу

Мандрівники пройшли на плоту 8 тис. км. Тихим океаном

 

  1. Виживайте будь-де та вдосконалюйте свої навики.

Тур Хейєрдал розумів, якби запас продуктів раптом зіпсується, шість дорослих чоловіків могли просто померти з голоду.

На пліт були завантажені кілька сотень коробок з консервами, покриті зверху тонким шаром асфальту, щоб не потрапила волога – допомога військово-морського відомства США.  Їх запасу повинно було вистачити на чотири місяці.

Щоранку знаходили на палубі десятки летючих риб, які тут же вирушали на сковорідку (на плоту був невеликий примус). Океан постачав також тунців та скумбрій.

А от що робити з водою? За кілька тижнів, вся вода на борту зіпсувалася. На допомогу знову приходили старовинні манускрипти.

Давні індіанці «вичавлювали» спійману рибу, в результаті чого виділялась рідина, здатна вгамувати спрагу. Так само команда “Кон-Тіки” пробувала пити лімфатичну рідину, отриману з гланд риби. Збирали також дощову воду.

Розуміючи, що організм вимагає солі (яку втрачає під час потіння), вони змішували прісну воду з морською. А незабаром навчилися пити і саму морську воду - коли випадково дізналися, що зерна вівса майже повністю знищують її неприємний солоний смак.

Свої власні правила виживання в екстрімальних умовах під час мандрів кримінальними країнами, які врятують ваші гроші і життя, – я написала тут

найкращі книги по маркетингу рейтинг

Навіть під час нападу акул Тур Хейєрдал знімав все на камеру. Кадр з фільму 2013.

 

  1. Всі кордони тільки в вашій голові!

По закінченні мандрівки були не тільки захват і визнання по всьому світу, були шалені борги – більше 20 тис. $, які мандрівник віддавав cам.

А ви хочете нарешті підняти ціни на свої послуги і навчитися продавати без знижок? Моя книга “Ігри з цінами: 121 спосіб продавати дорого” дасть відповідь на багато ваших запитань!

Вчені мужі, які не розділяти погляди відважного мандрівника, ініціювали троллінг в пресі – що і мандрівки ніякої не було, аж поки Тур Хейєрдал не змонтував документальний фільм про свою подорож. Він чітко знав, що піар експедиції принесе гроші і за будь-яких обставинних, часто з ризиком для життя знімав все на камеру. Знімав під час штормів, нападу акул і пожежі на борту.

Так у 1951 році він отримав «Оскар» за найкращий документальний фільм від голлівудських кіноакадеміків.

А книга “Мандрівка на “Кон-Тіки” зараз перекладена 66 мовами і стійко тримається в списках бестселерів по всьому світу.

Потім була ще низка видатних мандрівок, які відкрили світу острів Пасхи та трансатлантичні переходи давніх єгиптян та вікінгів. І знову були шквали критики від науковців та визнання королів, президентів та простих людей.

І коли ви наступний раз ви будете вбивати в пошукові запити “найкращі книги по маркетингу рейтинг” або просто “книги по маркетингу автори”, я рекомендую почитати вам тільки одну книгу –  “Мандрівка на “Кон-Тіки”  Тура Хеєрдала.

Для мене це найкраща книга по маркетингу і не тільки.

Я була в музеї Тура Хейєрдала на канарському острові Тенеріфе.

найкращі книги по маркетингу

Вулкан Тейде на канарському осторові Тенеріфе, звідки і виникли, за легендою, гуанчі. Гуанчі - “діти вулкана”.

 

Саме там я написала цікаву статтю, про те, як українцю зекономити за кордоном і заробити додатково в Україні.

Саме на Тенеріфе він вивчав історію корінних жителів Канар - гуанчів. Ці світловолосі блакитноокі гіганти, що спілкувалися між собою загадковим свистом як дельфіни,  також будували піраміди і не мали човнів, живучі на островах.

Я прочитала там фразу мандрівника, який переплив всі океану світу, не вміючи плавати.

Фразу, яка стала моїм девізом як в бізнесі, так і у житті :

Кордони? Я ніколи не бачив. Але я чув, що вони існують в свідомості деяких людей.

 

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>