[ubermenu config_id="main"]

Як маніяк допоміг продати!

11698647_1037833106227981_3638849934987963713_n

 

Як отримати замовлення від 2 клієнтів, коли ви навіть і не сподівалися отримати хоча б одне!

Згадайте, коли ви їдете в ліфті, як поводяться люди?
— Вони ховають очі, роблять вигляд, що їх тут нема.

— Тобто марнують безліч шансів розказати про себе та залучати на свою орбіту тих, хто поряд.

Як же це зробити?

 

Ось реальний метод, за допомогою якого можна вдало розширити свою клієнтську базу та продати вдвічі більше від запланованого.

 

Історія від моєї клієнтки, яка продає рекламні послуги:

Одного разу вирішила вона відвідати велику компанію на предмет розміщення реклами в журналі, в редакції якого працювала, тобто продати рекламні площі.

Ніяк вона не могла пробитися через секретаря, щоб переговорити з особою, відповідальною за прийняття рішення з цього питання.

Вирішила заїхати сама - і  хай там вже що буде. Заходить у ліфт великого офісного центру, а разом із нею заходить іще один серйозний чоловік,  натискає кнопку поверхом нижче, ніж треба було їй.

Після невеликої паузи, вона його запитує:
- Скажіть, а ви - маніяк?
- Ні, з чого ви взяли!
- Шкода!
- ? !
- Ви щойно зруйнували всі мої еротичні фантазії.

А я працюю в журналі…, співпрацюю з вашими сусідами, фірмою…, допомагаємо збільшення їх прибутків за рахунок залучення нових перспективних клієнтів…

 

Вийшли вони поверхом нижче, там, де виходив серйозний мужчина. За допомогою такого креативного компліменту вона не лише уклала угоду із новою компанією.

 

А на заплановану фірму вона прийшла вже  за рекомендацією.

Хоча у житті буває всяке, і про те, як ваші помилки можуть збільшити ваші продажі та мій власний цікавий досвід – читайте тут.

 

Зачарований її нестандартним підходом та вмінням зав’язувати контакти в несподіваних місцях, директор “здав усі явки та паролі” сусідів, порадив, як краще почати розмову, як звати керівника, на які важелі тиснути.

Покроковий алгоритм як правильно брати рекомендації в клієнтів, щоб ваш холодний дзвінок був максимально успішним, читайте тут.

 

У той день вона отримала замовлення від 2 клієнтів, замість одного запланованого.

 

Усього цього  не було б, якби вони мовчки проїхали в ліфті кожен на свій поверх, не дивлячись один одному у вічі, як це робить більшість із нас.

 

 

Якщо вас Бог нагородив почуттям гумору і ентузіазмом, ви зможете швидко знаходити спільну мову з різними людьми.

Не бійтеся!

Шлях Професіонала — це шлях Воїна!

Не думайте про те, що ви можете втратити ( що скажуть, як сприймуть, що подумають), завжди думайте, що можете здобути. Вірте собі та хоча би спробуйте!

А також читайте мою статтю про зовнішній вигляд, як необхідну складову іміджу ділової людини, статтю, яка наробила багато галасу в закритих групах підприємців та викликала шквал коментаів!

 

А як ви за допомогою креативу та гумору залучаєте нових клієнтів?

Впевнена, що у вас купа власних історій!

Поділіться в коментарях!

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>