[ubermenu config_id="main"]

Конкуренти вам приносять гроші!

 

–       Мені сподобався телевізор у сусідньому магазині.
–       Ми вже працюємо з іншими, і нас усе влаштовує.
–       В іншої фірми умови кращі.
–       Я ще подивлюся в інших місцях.
–       Я бачив таке саме, тільки дешевше.
–       У вас дорого, а там мені обіцяли знижку.

Упевнена, що цей список можна продовжити…

Ми набираємо повні груди повітря, щоб відповісти: ” Усе не так! Ми кращі! Саме у нас найвигідніші умови! Усі конкуренти – некомпетентні хапуги та втілення зла!”

Друзі! А тепер перестаньмо активно виробляти адреналін і розберімося, як можна використати на нашу користь слова  клієнтів про те, що в конкурентів дешевше?

Три хороші новини від розмови про конкурентів:

1. Клієнт має інформацію про них і порівнює: у них є щось таке, чого нема у вас, і саме це його цікавить.

Уважно слухайте і робіть висновки: що сказати, чим “дотиснути”, що ще можна додати до переліку ваших послуг.

Ви зараз безкоштовно отримуєте маркетингове дослідження від найнадійнішого експерта – вашого клієнта!

 

2. Він  у них ще не купив, значить, у них його щось не влаштовує і саме у вашій пропозиції є те, що його цікавить. Інакше б його тут не було.

Розпитайте детальніше, що саме йому потрібно, чого він не знайшов в іншому місці і запропонуйте це! Або запропонуйте аналог.

Конкуренти цього не зробили, бо вони, почувши, що в когось дешевше, почали кричати:

–       Ніде не може бути дешевше!

–       Я за 3 копійки працювати не буду, у мене оренда, кредити, мені сім’ю годувати треба, усі хочуть за безцінь!

-       То йдіть і купуйте у них дешевий Китай, якщо себе не поважаєте!

 

Вам це нічого не нагадує? Правда ж, ми так не робимо, ми не такі?

 

3. А якщо й купив, і там його все влаштовує, то він має критерії для порівняння.

 

А головне, він ПЛАТОСПРОМОЖНИЙ і в нього періодично виникає потреба у вашому продукті.

 

Його не треба переконувати, що йому це потрібно, він уже користувач!!!

І така корисна для суспільства людина зацікавилася вами!

 


Так я колись підрахувала, скільки грошей  втрачаю, примусила себе правильно реагувати, не починати розмову про конкурентів підвищеним тоном, а розвертати ситуацію так, щоб усе, що з вами відбувається, працювало на ваші прибутки, а не навпаки!

 

Чого категорично не можна робити ?

Сварити конкурентів!

Чому?

  •  У людей підсвідомо виникає недовіра до тих, хто сварить інших;
  • з’являється відчуття, що вони сильні суперники, а ви не впевнені у своєму продукті й боїтеся конкуренції. А хто захоче мати справу з аутсайдером, якщо поряд є переможець?
  • Дуже багато хорошого у вас і дуже багато поганого в них насторожує;
  • ви їм робите безкоштовну рекламу, вам це треба?

 

Що обов’язково треба зробити?

 

Ведіть досьє на конкурентів і весь час його поновлюйте:

  • їхні пропозиції;
  • зведені таблиці їхніх переваг і особливо їхніх недоліків;
  • заготовки для відповідей на заперечення по конкурентах.

 

Важливо!

 

При розмові про конкурентів, уесь час повторюйте назву вашого продукту і вашої фірми, а про них кажіть – “інша компанія”, не називайте адреси та ім’я власників.

У клієнта в пам’яті маєте максимально закарбуватися ви!

Корисні поради? Поділіться з друзями в соцмережах та поставте лайк!

 

 

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>