[ubermenu config_id="main"]

Хто такі покоління Альфа і в чому відмінність від поколінь X,Y,Z?

Покоління Альфа Калабуха

 

Які особливості покоління Альфа допоможуть вам правильно їм продати свій товар.

Покоління Альфа - діти, народжені після 2010 року. Діти покоління Z (кому зараз до 30), покоління Y (до 45) і внуки та правнуки X (люди, старші 50 років). Вони мають особливий характер і свою місію.

 

Детально про теорію поколінь X,Y,Z, я пишу тут 

 

Так, багато мам з покоління Y родили цих дітей вже після 30-40 років. Коли зробили кар’єру, реалізували свої амбіції і заробили всі необхідні матеріальні блага.

 

Покоління Альфа

 

Саме тому матеріальні цінності діти покоління Альфа сприймають як належне. Вони виросли в суспільстві, де вже задоволені всі базові потреби.

 

Звичайно, життя сучасної людини не можливо уявити без соцмереж. А як зробити так, щоб вони працювали на вас і на ваш імідж, розказувала в ранковому шоу телеканалу “Київ”.

 

 

Як їм продавати?

Вони не затримують свою увагу на чомусь одному і постійно поглинають гігабайти все нової і нової інформації. Тому в техніках продажу поколінню Альфа важлива лаконічність та постійні нагадування про себе.

 

Виграються ті бренди, які у воронках продажу взаємодію побудують поступово, ненав’язливо. Припинять спамити і при цьому залишаться в полі зору. Зможуть зацікавити, заохотять вступити в діалог та дати можливість реалізуватися клієнтам на своїх майданчиках.

 

Детально про техніки перекнання та роботу із запереченнями я розказую у своєму відеотренінгу “Робота із запереченнями клієнтів”.

 

 

Тільки ставши частиною їхнього життя ви зможете отримати їхню увагу, прихильність та провести по воронці продажу до угоди. А старі техніки продажу: “купи це, бо тільки так ти виділишся і будеш крутим”, з цим поколінням не спрацюють.

 

Їм властива багатозадачність і нетерплячість. Тільки натиснули кнопку і вже хочуть мати відповідь/товар/результат. Щоб відповідати запитам покоління Альфа і продавати їм, компаніям змінюватися треба вже. Головний канал комунікації – це інтернет.

 

А як уникнути маніпуляцій в бізнесі та в житті і “дотягнути” тих, хто подзвонив, до покупки або до потрібної нам дії, розказувала в телеефірі 8 каналу - “Бізнес-каналу для всієї родини” в Києві.

 

 

Як з ними домовлятися?

Вони не стануть нічого робити з примусу. Точно знають, чого не хочуть. Щоб їм щось продати, треба знайти те, що їх мотивує та надихає.

Вони готові прийняти ваші правила гри тільки, якщо їм це цікаво та зрозуміло, для чого їм це робити.

Для покоління Альфа не існує формальностей та субординації. Рамок та авторитетів. Не посади, соціальний статус чи приналежність до певної групи зможуть викликати у них повагу та бажання наслідувати. А тільки ваш образ життя, погляди, яких ви притримуєтеся, та цінності, які транслюєте. А це вже більше, аніж просто техніки продажу.

 

Про те, як домовлятися з ким завгодно і про що завгодно, вміти відмовити, коли це необхідно, і завжди викликати повагу, пишу у своїй книзі “Почніть говорити “НІ”. Моя книга увійшла в ТОП-10 кращих книг України в категорії “Бізнес. Економіка. Успіх” згідно 19 Всеукраїнського рейтингу “Краща книга України 2017″.

 

Покоління Альфа

Як вони впливають на батьків?

Покоління Альфа – це покоління Google babies.  Вони знають, як користуватися Youtube раніше, ніж навчилися читати та писати. А смартфон чи айпед – іграшка, яка потрапляє їм до рук ще до року. Їх свідомість відмовляється сприймати, що колись не було мобільних та інтернету.

 

———————————————————————–

сподобалася стаття, поділіться з друзями

 

Раніше виробники та продавці будь-яких товарів будували техніки і воронку продажів для батьків дітей. А також спрямовували свої рекламні звернення до них.

 

Тепер діти самі все можуть вибрати і навіть замовити в інтернеті. Значить для успішних продажів треба навчитися зацікавлювати настільки юних клієнтів і будувати воронку продажів саме для них. І саме діти Альфа вже формують вибір своїх батьків, а не навпаки, як це було завжди. І продавати потрібно саме їм. Настала епоха нових технік продажу.

 

А як робити бізнес саме в Україні та особливості саме українського підприємництва, я детально пишу тут. 

 

Тренінг Людмили Калабухи

Як вони сприймають світ?

Саме вони – справжні люди 21 століття: врівноважені, позитивні, неагресивні.

Вони виросли з інтернетом, для них не існує культурних та політичних кордонів чи відмінностей. Вони гнучкі і толерантні.

 

Ми залишаємо їм знищену, засмічену планету та купу політичних і релігійних конфліктів. І саме їм доведеться це все розв’язувати та вичищати.

 

Тому вже змалечку для них характерні висока соціальна відповідальність та свідомість. Вони притул займуться проблемами світового значення – тероризмом, екологією, збереженням ресурсів, які майже вичерпані нами, їх попередниками.

 

Як провести успішні переговори, розказувала в телеефірі ТРК “Чорноморська” в Києві.

 

Здоров’я покоління Альфа.

Але при всьому оптимізмі, вчені б’ють на сполох – через сидячий спосіб життя та постійне перебування в гаджетах проблема ожиріння розростеться до небувалих масштабів. Та вони зможуть замінити собі будь-який орган, зробивши його на 3D принтері. Виростити собі нове тіло і замінити його, звернувшись по допомогу до фахівців, професії яких ще не вигадали, з матеріалів, які ще не придумали.

 

Ох, і цікаве нас чекає майбутнє! І воно будується вже, нашими дітьми та онуками – новітнім, креативним, гнучким та позитивним поколінням Альфа.
———————————————————————–

сподобалася стаття, поділіться з друзями

 

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>