[ubermenu config_id="main"]

Хто насправді не платить вам гроші? Я вияснила це на Тенеріфе!

 

Сад орхідей в Лоропарку на Тенеріфе - вічна весна та позитив!

Сад орхідей в Лоро-парку на Тенеріфе – вічна весна та позитив!

 

– Я ж бухгалтер, зайшла перевірити платіж, навіщо мені вітатися?

– Я веду соцмережі, сиджу не вдома, а в офісі, мої обов’язки – спілкування в інтернеті! Для чого вітатися?

– Я ж кур’єр, зайшов забрати або принести вантаж, люди, які приходять, – не моя турбота!

Тоді я запитую учасників: “Хто вам платить зарплатню?”

І завжди чую шокуючі відповіді!

На Канарському острові Тенеріфе, де я відпочивала в жовтні, одним із пунктів нашої екскурсійної програми був модний і розпіарений “Лоро-парк” – парк звірів, птахів, екзотичних рослин, дельфінів і касаток, океанаріума та великої кількості цікавинок для дорослих і дітей.

 

Крім бездоганно доглянутих доріжок, газонів, тварин та риб, ідеально поставленого маркетингу сувенірної продукції, мене вразило те, як працює песонал усіх рівнів.

 

Всі доглядальники кліток з тобою вітаються, ніби ти прийшов до них особисто!

Всі доглядальники кліток з тобою вітаються, ніби ти прийшов до них особисто!

 

Тут раді бачити тебе всі!

Абсолютно!

У туалеті дама клозетова вітається та посміхається кожному, і хоча відвідування туалету безкоштовне, на виході знову посміхається і каже “дякую”.

Доглядальники кліток з тваринами й птахами, прибиральниці доріжок посміхаються кожному та говорять “оля”, тобто “вітаю”.

 

Ось він – сервіс, завдяки якому “Лоро-парк” на 1 місці в Європі і на 2 в світі у своїй категорії.

 

Коли на тренінгах я наполягаю на тому, що з клієнтами, які заходять у магазин чи фірму, треба вітатися всім, хто там працює, у кожній компанії є працівники, які починають сперечатися: до наших обов’язків привітання не входить!

 

Може варто припинити бути лінивцями і почати заробляти гроші?

Може, варто припинити бути лінивцями і почати заробляти гроші?

 

Тоді я запитую працівників: “Хто вам платить зарплатню?”

 

Серед усіх відповідей ніколи не звучить правильна: “Зарплатню нам платять клієнти”.

 

Це ті самі люди, з якими ви не вітаєтеся, адже вважаєте, що це не є вашою ділянкою роботи.

 

І, отже, ваша вартість і вартість вашої компанії стрімко падає в ціні, і кількість людей, яким у вас сподобалося, які хочуть залишити у вас свої гроші, стрімко зменшується.

 

Зменшується кількість тих, хто хоче

заплатити вам зарплатню!

 

А ви кажете – криза, ніхто не купує, тяжкі часи і в людей немає грошей. А, може, люди їдуть туди, де раді їх бачити? Де з ними вітаються?

 

Посмішка і щире привітання нічого не коштують, а приносять реальні гроші!

 

Люди, до яких ми посміхнулися або ні, з якими ми привіталися або ні, заплатять або ні зарплату менеджерам із соцмереж, кур’єрам, бухгалтерам, охоронцям, айтішникам і нам!

 

Ось хто насправді платить нам зарплатню! І справа за нами!

Якщо ви погоджуєтеся, поділіться в коментарях!

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>