[ubermenu config_id="main"]

Дізнайтесь, як більше продавати і заробляти! Я знаю, як це зробити і навчу вас!

Отримайте безкоштовний доступ до серії відеоуроків для збільшення ваших продажів та доходів

Професійна підготовка

Training for business, Core business school, NBtraining та інші професійні курси. 

Як підприємець – я знаю ціну часу і грошам. Я даю тільки ту інформацію, за яку сама б платила гроші. 

Більше інформації про мене…

 

Понад 1000 менеджерів та підприємців із 10 країн пройшли офлайн та онлайн навчання

Все так просто і так працює! Отриманий результат після тренінгу перевершив всі мої очікування! Продаємо набагато більше з азартом і задоволенням! 

Лариса Бейко, директор салону подарунків «Le Present», Київ.

Решта відгуків…

 

Понад 30 корпортативних клієнтів

b06ba4427b589d6b7bc922c7037c1130

ТОВ “Маркетинг і Комунікації”, Львів

Кейси i подяки від компаній

 

Свіжі статті з бізнес-блогу

Цікаві і правдиві бізнес-історії з життя, безліч корисних технік, прикладів, кейсів, порад

Вдалі приклади переконання в продажах або як італійці винайшли футбол!

Вдалі приклади переконання в продажах або як італійці винайшли футбол!

Як можна продати бізнес-ідею - приклад з туристичного бізнесу Італії

 

А ви курсі, що футбол винайшли італійці!? Я купила цей міф! :)

 

ФІФА офіційно визнала батьківщиною футболу Кітай, хоча у всіх давніх культурах світу були ігри з м’ячем.

Грали в обох Америках до відкриття її Колумбом, грали в давньому Єгипті та Вавілоні.

В Японії взагалі це була виключно гра заможних жінок.

 

Та тільки італійці наводять переконливі аргументи, що футбольні фанати, гравці із шаленими гонорарами та виробники пива за своє щастя винні саме їм!

Вони не тільки зразки чоловічої моди і надихнули мене на статтю про імідж ділової людини.

Ще я досліджувала сміттєву поліцію і памперси за 5 тисяч євро.

 

Ви ж мене знаєте! Я не тільки фотографуюся серед джунглів і пам’яток старовини, щоб в Instagram викладати!)))

 

Як можна продати бізнес-ідею - приклад з туристичного бізнесу Італії

Давноримський Колізей в руїнах, а футбол - аналог сучасних гладіаторських ігор - живе!)))

 

У мене хижацький інтерес бізнес-тренера – збирати по світу цікаві ідеї для бізнесу!

А Італія, яку я відвідала вже втретє, це неймовірні приклади переконання в продажах!

Отже, як продати бізнес-ідею, щоб купила навіть я!)))

 

Від давніх греків перейняли римські легіонери грубу силову гру зі шкіряним м’ячем, де були нападники, захістники та судді.

І рознесли вони цю гру зі своїми завоюваннями на захоплені землі.

Особливо сподобалася вона підкореним народам на Британських островах!

В Британії навіть зафіксовані випадки виграшу місцевих команд у римських солдат.

В середні віки так полюбляли ганяти за м’ячем жителі Англії, що грали цілими селами та містами.  Грали днями, тижнями та навіть місяцями!

Перепливали річки, щоб наздогнати та відібрати м’яча. Ламали один одному руки, ноги та ребра, розбирала носи та вибивали очі.

Варто було комусь тільки винести на вулицю м’яча, так всі чоловіки будь-кого віку кидали свої справи і влаштовували дикі бійки і перегони.

Всі королі неодноразово забороняли гру з м’ячем як причину масових безладів. Штрафувати та навіть карали на смерть не тільки гравців, а тих, хто надасть своє поле під злополучну гру.

Приєднувалася до гонінь на футбол і церква!

Відлучала як гравців, так і вболівальників!

 

як продати бізнес ідею

Саме на цій площі у Флоренції на свята грають в кальчо - італійський футбол!

 

Саме назва “футбол” і згадується вперше саме в документі про заборону і штрафи в одному з королівських наказів.

Так назвали цю давноіталійську гру з м’ячем в Англії, де у 19 ст. в університетському середовищі були оформлені її правила і проведені перші сучасні матчі.

Таке захоплення футболом в селах і містах по всій країні, як у средньовічній Англії, я зустрічала тільки в сучасній Бразилії.

До речі, як переконати клієнтів купувати все, що ви їм тільки запропонуєте в моїх бразильських замітках.

Італійці називають футбол “кальчо”. І до сих пір на свята в замках та старовинних містах влаштовують костюмовані турніри в кальчо - так, як грали в епоху Відродження.

Ото італійці вже вміють продати свою історію і свої традиції!

 

переконання у бізнесі

Жорстка гра, італійський аналог футболу - кальчо!

 

Як працює переконання у бізнесі?

Продавати можна не тільки товари та послуги, продавати, в першу чергу, треба ідеї!

Ви переконуєте роботодавця взяти на роботу саме вас і перераховуєте свої професійні навики та доводите, як вам хочеться працювати в цій компанії?

Це продаж!

Ви переконуєте вашу подругу піти разом із вами на концерт і розказуєте, яка буде цікава програма, з якими людьми ви можете там побачитися, як давно потрібно “вигуляти” вечірні плаття, які в шафі висять ще з биркою з магазину?

Це продаж!

Ви працюєте бухгалтером в Університеті?

Вітаю! Ви продавець!

Ви продаєте свій час, свої професійні знання за певну кількість грошових одиниць, на які ви домовилися при прийомі на роботу!

 

Як можна продати бізнес-ідею - приклад з туристичного бізнесу Італії

Про мої подорожі часто пише преса. Ми розказували, як у Неаполі торгують легендами та мерцями!)))

 

А якщо ви працюєте безоплатно за ідею, обов’язково знайдуться люди, як правило, ваші рідні, які будуть вас засуджувати.

І ви захоплено будете переконувати їх, для чого ви це робите, які перспективи це для вас може відкрити, якого досвіду ви можете набути або як вам це подобається і приносить радість!

Ви будете продавати ідею!

Хочете дізнатися чарівні 2 слова, за допомогою яких я збільшила продажі на 40%? Вони тут!

І вас беруть на роботу, йдуть із вами на концерт, закривають очі на ваше багаторічне волонтерство, яке давно вже треба було припинити із вашим досвідом і підходом до справи!

А коли? Тільки тоді, якщо ви переконливі, якщо ви щиро вірите, що воно так і є, тоді і інші приймають вашу точку зору, тобто купляють ваші ідеї!

Тільки тоді, коли ви правильно їх продаєте!

 Ось вони приклади переконання в продажах!

А мені одного разу навіть довелося переконувати інспектора Інтерполу, коли мене незаконно затримали на словацькому кордоні! Знаєте що врятувало – Facebook!

цікаві ідеї бізнесу

На форумах для мандрівників, навіть цифрових, я все одно розказую про продажі! Бо без них - ніяк!)))

 

Так, як щиро вірять італійці, що саме вони винайшли футбол, переконують, перебиваючи один одного, та палають очима так, що, здається почалося чергове виверження Везувія, треба бачити і повчитися в них так продавати свої ідеї!

І я повірила їм, що саме вони придумали футбол! Я купила цю ідею!

Мене вони переконали, а вас?

 

 

Тайм-менеджмент на пальцях – 10 технік як вижити і встигнути все!

Тайм-менеджмент на пальцях – 10 технік як вижити і встигнути все!

Тайм менеджмент, управління часом - особисті напрацювання Людмили Калабухи

 

Я зашиваюся… Врятуй мене!

Саме так починався лист від моєї подруги – одного з найавторитетніших маркетологів Західної України.

Що таке управління часом для сучасної людини? Життєво важливе питання  – особистої ефективності та продуктивності. Шалений ритм життя, великий потік інформації: як все встигати, як правильно керувати своїм часом?

А скільки разів вводили в Google “тайм менеджмент книги” або просто “time management”? А скільки разів ви складали список справ, можливо, відвідували тренінги з тайм менеджменту, щоб нарешті навчитися як керувати своїм часом?

Планування часу, або де взяти час на всю-всю роботу, приробітки та cім’ю і життя в решті решт?

На це питання я знайшла відповідь! Це працює в мене, це працює в моїх клієнтів, це буде працювати у вас!

 

10 технік тайм-менеджменту “на пальцях”, які використовую я.

 

          1. Матриця Ейзенхауера. Вона працює! :)

34 президент США Ейзенхауер придумав свою систему визначення пріорітетів, які справи робити першочергово, яка відома як матриця Ейзенхауера.

Вона в мене довго не “входила”, я не розуміла, як її застосовувати і чого з нею всі так носяться, поки не “прочитала” її по-своєму. І для мене все стало на свої місця.

Отже, матриця Ейзенхауера від Калабухи, як я її зрозуміла і успішно використовую.

Виділити серед всього списку ваших справ

 

 - термінові/важливі

Що це таке? Те, що терміново треба зробити вам самому в першу чергу.

Що горить, крім вас це не зможе зробити ніхто, і якщо ви цього не зробите вчасно до конкретно визначеною дати, то це матиме неприємні репутаційні наслідки, можливу втрату грошей або ймовірність їх незаробляння. А також те, що зразу принесе гроші.

Ось вам і зразу чудова мотивація діяльності! Гроші!

 

 - термінові/неважливі.

Тобто такі справи, які хтось може виконати за ваc. Знайдіть помічників, які би в чітко зазначений термін все потрібне зробили.

“Хочеш щось зробити добре, зроби сам” для керівника та власника бізнесу – це хибний шлях!

Особливо, якщо справа стосується щось кудись завезти або отримати по дорозі. “Заодно ще і це зроблю, з цими переговорю, заберу посилку з “Нової пошти” – саме непродуктивне, що тільки можна придумати.

 

 - важливі/нетермінові

Те, що можете зробити тільки ви і делегувати їх в силу ряду причин не можете або не маєте права (конфіденційність або репутаційні наслідки).

 

 - неважливі/нетермінові.

Не робити. Вірити, просто не робити їх і все. В нас є, чим зайнятися і що робити. Коли я для себе відкрила цей чудодійний секрет, в мене вивільнилася величезна кількість часу!

 

"Смартфест", Львів.

Розказую про те, як вести переговори, на форумах і конференціях.

 

          2. Чіткий план роботи!

Вcтановити собі чіткий план роботи, як робити ці справи.

В якому порядку яку справу робити і постановити собі чіткий дедлайн, коли їх закінчити.

Якщо справа якась дуже велика, то розбити її на невеликі частини і кожен день робити якісь фрагмент роботи.

Головне, почати! “Початок - половина справи” – казали давні греки. А не впадати у розпач, як нормальна людина це зможе зробити, а головне – коли? Перевірено!

Коли я тільки починаю щось робити, то вже все не так страшно. Я пішла по цьому шляху. І я його здолаю!

 

          3. Правильно делегуємо!

Організувати свій час, делегувавши по-максимуму все, що тільки можуть зробити інші люди!

Що  і як правильно делегувати?

Те, що не вмієте зробити, а треба.

  1. Те, що не подобається.
  2. Те, що подобається і вмієте робити, а воно не приносить грошей.
  3. Рутинні справи, які цілком можуть зробити інші, а самій зосередитися на стратегічних завданнях бізнесу.

Я дуже люблю готувати і прибирати в хаті. Та я цього не роблю, бо це займає час, за який я можу зробити роботу, яка оплатить вартість послуг моєї помічниці по господарству на кілька місяців вперед.

Дівчата! Помічниця по господарству для ділової жінки, це не розкіш, а така сама необхідність сучасного світу, як інтернет або мобільний телефон.

 

          4. Ліквідовуємо “викрадачів часу”!

Ми маємо час як ресурс, тому необхідно визначити і ліквідувати “викрадачів часу”. На які непотрібні заняття він зливається?

Як це зробити? Як загалом заміряти показики витрат часу?

Протягом двох днів записувати всі дії, які робиш і час, скільки на це йде. Таким чином визначаються жахливі втрати часу на ніщо. Якщо вже зовсім не маєте терпіння, то один день!

Як визначити, що це не потрібна дія?

Вона не приносить грошей. Вона не є відпочинком. Вона не просуває вашу справу вперед. Ви почуваєтеся спустошеним, коли ви це робите і відчуваєте внутрішній дискомфорт.

В мене це була безкінечна перевірка статистики:

  1. скільки людей відвідало мій сайт,
  2. скільки лайків та коментів набрав пост в соцмережах,
  3. скільки людей відкрило мій лист з розсилки?

 

За два дні спостережень, я зрозуміла, що на це зливається 3 години кожного дня! Кожного! Час мого безцінного життя!

Що зміниться від того, якщо я це не буду перевіряти по 15 разів на день?

Буде більше лайків чи заходів на сайт?

А змінилося от що! В мене вивільнився час для написання нової статті, яка точно принесе мені більше заходів на сайт і більше клієнтів. А також час на себе і свої справи. Нагадаю: 3 години кожного дня!

 

Книгарня "Є", Львів.

Мої тренінги традиційно збирають аншлаги!

 

          5. Вміємо сказати “ні”!

“Ні” всім, хто хоче забрати наш час на непродуктивні справи і розмови.

  • Подругам, які дзвонять “потриндіти” або приходять без попередження, коли проходять поряд.
  • Людям, які навантажують нас справами, що не входять ні до наших посадових обов’язків, ні до наших із ними усних домовленостей.
  • Всім, хто не приносять нам ні радості, ні користі, ні грошей, а один тільки дискомфорт.

Про вміння правильно відмовити і ніколи не обіцяти того, що ви виконувати не будете, читайте в моїй статті  “Як Наталині сосиски руйнують ваш бізнес” 

 

          6. Використовуємомертвий” час!

Що це таке?  Вимушене очікування в черзі у лікаря, замовлення в ресторані, під час нудної наради, в транспорті, в аеропорті…

Як тільки в мене зявляється така відносно вільна хвилина, я всі думки зразу нотую в “Замітках” свого айфону. Під час моєї епічної 42-денної подорожі Південною Америкою я написала в аеропортах (7 перельотів), на вокзалах та в поїздах у айфоні 55 (!!!) статей та постів на свої сторінки в соцмережах та на блог.

Ось одна з них про неймовірні знайомства під час подорожі на океанському лайнері “Як знайти і переконати потрібну вам людину: досвід зірки автостопу!”

 

          7. Пишемо список справ!

Так! Старий добрий список справ! Керувати часом це – кожну справу максимально  дрібнити на окремі операції.

Наприклад:

- Взяти відгук з Марії про результати тренінгу, який я проводила в її компанії.

І у вас буде відчуття глухого кута, що ви щось робите, робите, а справа з місця так і не зрушила. В цьому випадку скласти план роботи можна наступним чином

 

Пункт “Марія” та підпункти:

  1. подзвонити Марії і взяти відгук,
  2. надрукувати те, що вона сказала,
  3. скачати її фото з інтернету,
  4. в папку “Марія” помістити відгук Марії + фото,
  5. відіслати листа програмісту з детальною інструкцією та дедлайном,  як і коли це викласти на сайт.

Поетапно пишете і робите. Ставите пташку біля кожного пункту. Це дуже допомагає людині організувати свій час.

Що це дає? Ви краще розумієте часові витрати на ті чи інші ваші завдання, краще сплануєте як правильно керувати часом. Завжди робіть запас часу.

Наприклад, до Марії ви можете не зразу додзвонилася.  Або вона не зможе розмовляти.

Тоді переходите до наступних справ.

Це може вам зайняти півдня.

 

          8. Лягаємо спати сьогодні, а встаємо завтра!

Я також сиділа до 2 ночі, а потім із важкими емоційними втратами прокидалася.

На всі вмовляння рідних, близьких, друзів та навіть лікарів, я кричала, що я “сова” і ніхто мене не виправить!

Постійно ходила втомлена та розбита, особливо, якщо в мене був ранішній тренінг або виїзд в інше місто.

Ситуацію ускладнювало ще те, що мій чоловік – “жайворонок”. Він прокидається о 5-6 ранку, а о 20.30, найпізніше о 21.00 вже спить, саме в той час, коли в мене починався пік активності і я прагнула спілкування.

Ми практично не бачилися і не спілкувалася, живучі в одній хаті.

Я зрозуміла, що так більше тривати не може, що я втрачаю кохану людину. І через що? Через шкідливі для здоров’я звички і власний егоїзм.

І що ви думаєте? Півроку тому я перестала бути “совою”! Живу як “жайворонок”.

Мало того, що я вижила, я тепер бачуся з чоловіком, не ходжу розбита і все-все встигаю.

 

Калабуха. Камбоджа

Я не тільки працюю, а і майндрую відчайдушно! Це - Камбоджа!

 

Я просто опишу, що я роблю кожного тижня:

- пишу книги, які приносять користь людям. Наприклад, про те як правильно робити знижки і правильно встановлювати ціни на свої послуги - детально описано у моїй книзі “Ігри з цінами: 121 спосіб продавати дорого”

- Пишу по кілька статей (свій блог, 2-3 найавторитетніший ділові ресурси України друковані та інтернет-видання).

- веду 7 соцмереж – САМА! І всюди різна інформація, обовязково читайте мою статтю “5 помилок, через які не працюють ваші соцмережі”, яку передрукувало вже декілька професійних ділових видань України.

- проводжу тренінги і консультації в самих різних компаніях та для підпрємців, які потребують ретельної і дуже відповідальної підготовки. Вам цікаво, що робити, якщо мова зайде про конкурентів, про те, що в них дешевше або цікавіші умови?  Читайте тут!

- виступаю на радіо, ТВ, конференціях, бізнес-сніданках та інших заходах, інколи по 2 в день.

- керую свій ювелірний бізнес (завдання менеджерам, закупки, ремонти, переговори з виробниками, постачальниками та ювелірами), до речі про те, як важлива правильна дистанція в продажах – написано у моїй статті “На якій дистанції купують все!”

- допомагаю чоловіку з маркетингом акваріумного бізнесу - ось наш сайт  http://aqua-svit.com.ua/, співвласником якого я є;  якщо кому найкращих акваріумний рибок в Західній Україні або у вас є питання по акваріумах - всі до нас в групу “Акваріумний світ”

- щоденно бігаю на стадіоні або роблю велопробіжки по лісу, масаж, косметолог, піші походи, екскурсії, гості, мандри.

- мене визнали експертом по мандрам, вже роздала майже сотню інтерв’ю в ЗМІ! Обов’язково читайте “10 правил виживання в кримінальній країні, які врятують ваші гроші і життя”.

 

 

          9. Беремо це все і робимо!

Це і є справжні принципи тайм-менеджменту!

Це і є найголовнішим. Ваша самодисципліна, самовиховання. Не на словах, а на ділі бажання скласти план роботи, грамотно організовувати свій час, ставити цілі і досягати їх.

Не казати, що з понеділка може колись.

Або для мене це не підійде.

Я “сова”, я не вмію делегувати, не маю кому, не знаю що…

Та мільйон  інших відмовок, за допомогою яких я постійно себе раніше вмовляла, що це все не для мене. А просто прямо сьогодні впровадити все у життя.

 

10. Пищемо мені в коментарях, що ви все зробили і вас є час на все!

Писала для своєї подруги, а вийшла ціла стаття! Вона зробила все, як я їй написала, в неї все вийшло. І все вийде у вас!

Що скажете?

 

 

Як працювати з групою клієнтів і що робити з тими, хто проти вас?

Як працювати з групою клієнтів і що робити з тими, хто проти вас?

Калабуха переговори

 

«Все було добре, поки всі вони не зібралися разом. І тут почалося: один хоче купити, другий не хоче, третій взагалі не розуміє, для чого це йому потрібно! В результаті не купує ніхто!»

- скаржився мій друг, менеджер з продажу.

 

Так що ж робити, якщо ми працюємо з групою клієнтів, і не всі одностайно готові відразу купити все те, що ми їм пропонуємо?

 

На тренінгах про продажам для компаній, я питаю, що робити в такій ситуації.

 

Варіанти чую у відповідь різні:

  • Рвати на собі сорочку і активно доводити, що треба брати і ми – найкращі!
  • Виділити того, хто приймає рішення, хто головний і вести переговори виключно з ним.
  • Не звертати уваги на незгідних, вони не важливі, адже директор за нас!

 

Так що ж робити, коли клієнтів багато і далеко не всі «за вас»?

 

Ось покроковий алгоритм:

 

 1. Встановлюємо контакт з кожним клієнтом (з усіма вітаємося і однаково привітні).

 

  1. Підтримуємо контакт зі всіма протягом усього переговорного процесу. Ми не завжди знаємо, хто приймає остаточне рішення про співпрацю з нами і хто найбільш зацікавлений в укладенні угоди. А створення атмосфери довіри дає можливість всім висловити свою точку зору.

 

Наша вигода: отримання додаткової інформації про компанію та ситуацію.

 

  1. Виділяємо того, хто приймає рішення. Це важливо. Зовсім не обов’язково це може бути найактивніша і товариська людина з групи клієнтів. Лідер може бути і мовчазним. Як це визначити? Хто перший вітається, хто першим займає місце за столом переговорів, хто бере слово в відповідальні моменти, хто не підлаштовується під поведінку інших і є лідером.

 

  1. З’ясовуємо бачення ситуації кожного з групи: «Розкажіть докладніше, як ви бачите нашу співпрацю?», «А ви як вважаєте, ви згодні?».

 

  1. Підбиваємо підсумки домовленостей: і повторюємо думку кожного. Дуже важливо уважно слухати, що хтось з них говорить, і використовувати їх аргументи на користь нашої пропозиції. Просто повторюємо їх же словами і виразами їхні аргументи.

 

Наша вигода: людина чує свої ж слова і робить висновки - який ви уважний співрозмовник, як точно ви його зрозуміли!

 

Про заборонені слова, які руйнують ваші продажі, а ви про це навіть не здогадуєтеся – читайте тут.

 

“Продаємо” повагу. Це цінується. Це купують.

 

  1. Аргументуємо вигоди від вашого продукту або співпраці для всіх учасників переговорів.

 

  1. При сумнівах - активне слухання і повторення слів того, хто сумнівається: «Ви вважаєте …», «Ви думаєте …».

 

  1. Прощаємось - з кожним, не залежно від того, чи були переговори результативними.

 

Ми професіонали, тому привітні і ввічливі завжди.

 

Ніяких нервів і виразів типу

«я у вас вже 5 раз, може б вже визначилися, щоб голову не морочити?»

Подібні вирази - руйнівники ваших продажів і можуть викликати агресію клієнта, навіть якщо він вже готовий був підписати договір.

 

А що робити, якщо мова зайде про конкурентів, про те, що в них дешевше або цікавіші умови – читайте тут!

 

А що робити, якщо пара або група починає сперечатися між собою, до того ж дуже емоційно або навіть нецензурно?

 

Професійний менеджер мовчить, не приймає нічию сторону, поки вони самі між собою не домовляться.

 

Адже що відбувається? Хтось за вас, хтось проти вас. Інакше б чого вони сперечалися?

 

Так той, що за вас і за вашу пропозицію робить вашу роботу! Мовчіть! Не відволікайте його! Не треба нікого ні з ким мирити або заспокоювати. І не треба боятися, що через вас люди нервують. Вони домовляться між собою.

 

 

«Я зрозумів свою помилку, - сказав мій друг, словами якого я почала цю статтю, - чому у мене зривалися продажі!

Я так емоційно підтримував того, хто хоче купити, і ігнорував тих, хто сумнівався. Виявляється, я тим самим налаштовував їх проти себе!

Я став у таких ситуаціях мовчати і чекати, чим у них закінчиться справа. І був вражений - пішли продажі! Першу і другу велику угоду, укладену завдяки такому простому способу, я ще пояснював щасливим збігом обставин, але коли продажі стали рости системно тільки тому, що я в таких моментах мовчав і посміхався, я зрозумів, що саме тут була моя помилка. Все просто і все працює».

А як відповісти на заперечення “Дорого”, коли підходить все, окрім ціни – я детально описала у своїй книзі “Ігри з цінами: 121 спосіб продавати дорого”.

 

10 правил виживання в кримінальній країні, які врятують ваші гроші і життя.

10 правил виживання в кримінальній країні, які врятують ваші гроші і життя.

в Неаполі (1)

 

Неаполь? Та це крімінальна столиця Італії! Куди ви їдите? - питали і робили “страшні очі” люди, які в темі, італійці, які в курсі, самі неаполітанці, коли ми в них поселялися.

 

Те, як лякає інтернет, - мовчу!

 

Та ми місяць мандрували Бразилією, бували у фавелах - осередках кріміналу та наркотрафіку і що із нами сталося на словацькому кордоні. Ніби досвідчені.

 

Та все одно холодок під шкірою гуляв.

 

Я сьогодні не буду писати

 

Каморра… Чули? Найстрашніша, найдавніша злочинна організація Італії. Поряд із якою розпіарена Голівудом сицилійська мафія Коза Ностра - початківці і новачки.

 

Заснована у 18 ст неаполітанськими королями для неформального контролю населення, виявлення та усунення незгідних, сьогодні Коморра налічує 111 кланів, між якими поділена вся територія Неаполя та контролюються обіг наркотиків, зброї, контрабанда цигарок, проституція та вуличні крадіжки.

 

Інколи між кланами виникають збройні сутички за контроль над сферами впливу.

 

Всі пам’ятають сміттєвий скандал кілька років тому, коли про величезні зловоннні гори невивезеного сміття на вулицях Неаполя говорив і писав весь світ. Так ось, це влала не домовилася з Коморрою, яка контролює ще і ринок сміттєвого бізнесу.

 

47% італійців вимагають ввести війська і за допомогою армії навести лад із мафією Неаполя.

 

На зразок того, як у Бразилії вводять війська для зачистки кримінальних поселень - фавел.

 

Італійці нарікають на бездіяльність і корумпованість поліції, яка нічого не робить для покращення ситуації. Треба чітко усвідомлювати, якщо із вами щось стається у нетрях Неаполя - ніхто вам не допоможе!

Відповідальність за ваше майно, здоров’я та життя покладена тільки на вас самих!

 

В чому жах саме Коморри? Там нема централізованої влади! Анархія і постійний переділ території і зон впливу. Якщо ти сьогодні домовився з одним хресним батьком мафії, завтра його територія і зони впливу вже можуть бути захоплені іншим кланом.

 

замок оро (1)

 

Про масштабність вуличних грабіжок і неблагополучні райони Неаполя ходять легенди. Тому, щоб залишитися при своїх валізах, грошах і телефонах ми чітко виробили для себе правила поведінки.

 

10 правил виживання в кримінальних містах та країнах:

 

  1. Не носити із собою сумки та гаманці.

 

  1. Брати мін грошей і зберігати їх в потаємному тонкому гаманці, який носиться виключно під одягом - манібелті.

 

Ми не одні були такі мудрі, коли бачили на касі в супермаркеті місцевих жителів та туристів, які витягали потрібну суму з-під одягу (розстебнувши ремінь та гудзик на штанах або піднявши догори футболку). Ніхто не дивувався цьому стриптизу. Тут це необхідно.

 

  1. Не брати банківські картки, на які покладені великі суми. Нам розказували страшні історії, коли туриста під загрозою розправи приводили до банкомата, змушували ввести код, знімали всі гроші і тільки тоді відпускали.

 

  1. Не носити всі гроші із собою. Обов’язково залишати в готелі НЗ. Якщо навіть на вулиці і заберуть, щоб хоч щось залишилося.

 

  1. Не вбирати на себе ніяких цінних речей і ювелірних прикрас. Навіть годинники краще не носити. А хороші телефони пристібувати спеціальними мотузками до одягу. Та і взагалі витягати їх тільки при найнагальтнішій потребі.

 

  1. Пильнувати фото та відеотехніку від блискавичних скутеристів. Крадіжки на скутерах - особливість Італії. На великій швидкості вихоплюють у вас з рук сумку або камеру, добре, якщо ще не покалічать.

 

нетрі Неаполя (1)

 

  1. Не ходити вулицями, на яких нема людей. Пересуватися містом тільки людними місцями. Озброєні такою цінною інформацією, ми не пішли на велику історичну площу подивитися старовинний палац в світлі ліхтарів. Там не було людей. А потім вичитали у інтернеті, що це саме страшне місце Неаполя, де найбільше торгують наркотиками.

 

Хіба що вам наркотики потрібні. Тоді вам туди!)))

 

  1. Не підходити до наперсточніків, які закликають вас зіграти та приєднатися до шоу на кожному кроці. Не втрачати пильність, розглядаючи вуличних мімів, музикантів або художників. Поки ви стоїте, роззявивши рота, ваші цінні речі переходять іншим.

 

  1. Не брати на вулицях троянди, які ніби безкоштовно роздають всім підряд, особливо, коли ви йдете в парі. Потім ця троянда коштує в 10 разів дорожче, тому що ви ніби не зрозуміли умови. І не заплатити не можна, як і повернути назад.

 

  1. Не користуватися допомогою сторонніх осіб при розрахунках банківськими картками. Спритні молодики вивчають вашу платоспроможність, вихоплюють ваші картки, попередньо запам’ятавши ваш пін-код.

 

А головне, не вважати себе найрозумнішим, досвідченим туристом чи просто крутим перцем, який все тримає на контролі і з яким ніколи нічого не ставалося і не станеться.

 

Саме така зухвала позиція і призводить до неприємностей.

 

Ці прості правила перевірені нами на практиці і не раз рятували як нас, так і тисячі мандрівників в найнеблагополучніших країнах світу.

 

Поділіться з друзями в соцмережах, вони вам будуть вдячні!

 

Чому інколи клієнти не скажуть нікому, що їх обдурили?

Чому інколи клієнти не скажуть нікому, що їх обдурили?

В пошуках китів

 

“Не будь лохом, збреши красиво” - тільки так можна назвати наше фотополювання на китів в Ісландії.

 

Вони викидають фонтани, вистрибують з води і краплі летять на щасливих дітлахів, їхні плавники супроводжують кораблі, а зняті відео розривають соцмережі…

Саме таких вражень ми очікували від прогулянки на кораблі - фотополювання на китів в північних водах.

 

Відгуки в інтернеті та очевидці попереджали, що майже ніхто китів не бачить, вони не показуються туристам на замовлення і рідко запливають в затоку.

 

Та побачити китів в живій природі, відчути на собі суворий океанський вітер та хитанку північних вод - було одним з наших “must have” в Ісландії. І ми сміливо оплатили в касі по 71 євро і натхненні нетиповою хорошою сонячною погодою, вірили, що нам пощастить і тут.

 

На березі ми спитали людей з попереднього фотополювання, чи бачили вони китів? Турист із Нідерландів із блиском в очах розказував, як 2 кита різних видів підпливли до самого кораблика і випустили фонтан води!

 

Пощастить! - подумали ми і сміливо ступили на палубу.

Це мало виглядати так.

Це мало виглядати так.

 

Як не закликав нас корабельгий гід подивитися направо і наліво, китів ми так і не побачили за 3,5 години. Тільки одного разу промайнули тінь на горизонті і, можливо, це був дельфін.

 

А як на самому початку спілкування будувати стосунки так, щоб нові клієнти навіть не думали піти до конкурентів – читайте у моїй статті, яка вас просто вразить!

Дещо втішало нашу українську натуру те, що з десяток великих та маленьких кораблів, заповнених туристами зі всього світу, поверталися додому з таким самим результатом, як і ми. Тобто, з його відсутністю.

 

Змерзлі, втомлені хитанкою та розчаровані, ми зібралися і почали думати, що ж сказати людям на далекій батьківщині, та нашім колегам, які з нами не поїхали.

До речі, про заборонені слова, які руйнують ваші переговори та продажі, а ви про це навіть не здогадуєтеся – читайте тут.

 

І вирішили повторити версію казкаря-голландця (можливо, він щось і вживав - своє, голландське, для настрою): кити просто вистрибували з води, ми заглядати в їхні пащі та очі, витирали з обличчя краплі з їх фонтанів. Були такі стрибучі, що ледь не потопили маленький човник з японцями.

 

А чому в нас нема фото і відео?

Так ми були настільки вражені їх активністю, що забули про все на світі, спостерігаючи за дивом природи з двох боків від бортів нашого корабля!

 

В будь-які історії є офіційна версія і правдива.

 

Нікому не хочеться виглядати лузером.

 

І так хочеться здійснення мрій! Що ми навіть простили цей туристичний “розвод”.

 

Якщо вам бракує сміливості і практики у переконанні - обов’язково прочитайте статтю про методи сучасного Джека-Горобця і почніть їх використовувати!

 

А що робити ісландцям, коли в них туристичний сезон 2 місяці, а жити з нього треба цілий рік?

І так живуть на вулканах, де нічого не росте в вічному собачому холоді та їдять загнивших акул!

Не скажемо нікому правду. Офіційна версія така красива. І ви нікому не кажіть, хай це буде наш секрет. Правда?

А раптом саме вам наступного разу пощастить побачити омріяного кита на краю світу в Ісландії!

 

 

Як українцю зекономити за кордоном та заробили додатково в Україні?

Як українцю зекономити за кордоном та заробили додатково в Україні?

драконове дерево1

 

Вік 3000 років!!!  Священне дерево для місцевих жителів - загадкових гуанчів, яких винищили іспанці ще у 13 столітті. Унікальне в своєму роді, один із символів Канарського острова Тенерифе - це все про легендарне драконове дерево!

 

Тому ми виділили час і спеціально об’їхали цілий острів, щоб на нього подивитися.

 

Вхід у маленький дворік, в якому росте розпіарене дерево коштує 4 євро.

 

Та ми люди, які не тільки вміють гроші заробити, ми ще вміємо їх правильно витрачати!

 

Хоча буває всяке… І драматичну історію про те, як я не встояла перед гарячим бразильським мачо і важливі висновки для кожного з вас - читайте тут!

 

Гугл в поміч: поряд є сквер, з якого на дерево можна подивитися БЕЗКОШТОВНО!

 

Так ми і зробили. І не ми одні були такі мудрі – ця інформація є в широкому доступі.

 

На наш подив, ми побачили юрби європейців з найсучаснішим технікою в руках, цілком обізнаних і з гуглом і з інтернетом, які купили квитки по 4 євро, щоб зайти за паркан і побачити дерево на 10 метрів ближче, ніж ми.

 

В чому ж справа?

 

Згадаємо, як виглядає весь ринок.

 

Хто люди, які щось у когось купляють, як приймаємо рішення про покупку ми самі?

 

Хто наші клієнти, та клієнти, яких ми би мріяли мати?

 

Економ-сегмент.

  1. Небагаті люди, для яких на 1 місці ціна, готові їхати через усе місто на трьох маршрутках, тільки щоб щось купити дешевше на 3 копійки, ніж у магазині біля їхнього будинку. Вони полють за акціями і вибивають у вас з горла знижки.

 

Середній клас.

  1. Люди, для яких важливо розумне співвідношення якості, комфорту і ціни. Вони не купляють найдешевше, вони купляють краще з того, що можуть собі дозволити.

Їхні фрази-маркери – “Я не хочу цю сушку по акції, я хочу ось, покращену модель з додаткою опцією. Я що – не заробляю?”.

Вони, як правило, вийшли з “економа”, пишаються цим, і не хочуть, щоб їх з “економом” плутали чи порівнювали.

 

3. Вас, напевно, дивували компанії, магазини, салони, де за товари та послуги, аналогічні вашим, беруть в 2, 3, 5, а іноді і в 10 разів дорожче, і що дивно, у них є клієнти, готові за це платити!

 

Чому?

 

Тому що їх клієнти — це забезпечені люди сегмента VIP і Преміум.

 

Вони звикли мати все найдорожче, їм важливий бренд, пафос, ексклюзив, приналежність до обраних, одним словом, «понти».

 

Вони або народилися в забезпечених сім’ях, з дитинства мали все найкраще і навіть не припускаються думки, що можна жити якось інакше.

 

Або так само вийшли з “економу” і дуже пишаються тим, що можуть собі дозволити все найкраще, що тільки можна знайти на ринку! В них йде навіть певна гіперкомпенсація, як кажуть мудрі психологи (а в мене і такий диплом є!), щоб довести оточуючим і самим собі, що вони тепер в колі обраних, що вони круті і статусні люди!

 

І якщо ви думаєте, що за ваш продукт з покращений сервісом, з доставкою, з упаковкою ніхто не захоче заплатити більше, ніж у конкурентів, зразу згадуйте мій досвід з Канарського острова Тенерифе.

 

Що ще скажу на честь іспанців: навколо дерева побудований великий паркан, і

 

щоб людям зручно було БЕЗКОШТОВНО дивитися на чудо природи напроти дерева

він на кілька метрів нижчий!

драконове дерево3

 

І це в такому туристичному місці, де навіть з повітря рублять бабло, така повага до людей!

 

І все одно є достатня кількість людей, які платять по 4 євро, щоб пройтися на 10 метрів ближче до дерева, ніж подивитися безкоштовно зі сквера навпроти!

 

Друзі, так влаштований будь-яких ринок!


 

Тому, щоб ваш продукт задовільняв всі сегменти ринку розробіть 3 пакети/варіанти його комплектації.


 

 

Що робити, якщо у вас фізичний товар?

 

Якщо це фізичний товар, то введіть в свій асортимент продукт для “економ”-сегмента – самий бюджетний варіант по самій бюджетній ціні – “справжню кітайську якість”.

 

Для середнього класу – “дорогий Кітай”, як люблять висловлюватися мої клієнти з Одеси.

Для VIP і Преміум – продукцію європейського виробника, навіть дуже добре, якщо він від бюджетного варіанту буде відрізнятися по ціни в 2 ато і 5 разів. На його фоні всі решта моделі будуть здаватися дуже доступними і таке порівняння на вашій вітрині буде стимулювати ріст продажів. А якщо до прийде людина, яка захоче “золотий унітаз” – і для неї знайдеться те, що вона хоче.

І самолюбство її втішите, що вона купила найкраще, що тільки може запропонувати ваш магазин, демонструючи вишуканий смак і обізнаність у відомих брендах!

 

 

А якщо це послуги, от тут вже є де розвернутися!

 

Можна за допомогою додаткових опцій навіть з самої бюджетної послуги створити продукт для всіх сегментів ринку, практично продавши той самий продукт за 3 різних ціни!

 

Кілька тижнів тому я отримала лист-запит на консультацію від одного дуже талановитого фотографа:

 

“З кожним днем я працюю все більше, а грошей заробляю все менше, я не знаю, як донести клієнтам, скільки всього я вкладаю в ту послугу, яку вони в мене замовляють. В мене складається враження, що я втрачаю свій імідж, як фахівця. Допоможіть мені!”.

 

- Ви в надійних руках! - відповіла я. І ми почали працювати.

 

фотографи7

 

Ось вам приклад, як ми на консультації розписали його послуги по пакетах, і як ви думаєте, який пакет продається найбільше? Преміум!

А до того, як він звернувся до мене на консультацію, він продавай свої послуги по ціні “економа”, працював цілодобово, так, він збирав компліменти, а не достатню кількість грошей!

2016-06-28_10-20-04

 

Хочете таких результатів?

Пам’ятайте про драконове дерево на Тенеріфе та звертайтеся до мене на консультації!

Я на зв’язку!

 

 

 

 

 

3 причини, чому я не встояла перед гарячим бразильським мачо!

3 причини, чому я не встояла перед гарячим бразильським мачо!

 

Бразилія - країна сонця і вітамінів.

Бразилія - країна сонця і вітамінів.

 

В кожному туристичному місці є так званий фрі-тур - радість мандрівника! В певний час збирається група бажаючих і спеціальна людина БЕЗКОШТОВНО проводить екскурсію. Вдячні туристи залишають чайові.

 

Так і нам пощастило потрапити на таку чудову екскурсію по Ріо-де-Жанейро безкоштовно.

 

Мого базового володіння англійською вистарчило, щоб зрозуміти що до чого, а артистичний екскурсовод був таким майстром розмовного жанру, що можна було дивитися тільки на нього, щоб зрозуміти душу бразильця!

 

Ми його полюбили зразу і всією групою випадкових друзів по щастю з різних куточків світу.

 

І чудово відчули на собі владу авторитету.

 

На всіх кутах нам пропонували задорого купити холодну воду. І ніхто не реагував на продавців та їх пропозиції.

 

Аж поки це не зробив наш екскурсовод.

 

Обійнявши чергового дідуся-продавця, він сказав, що це його друг, який продає екслюзивні бразильські прохолодні напої:

 

  • ця вода з плодів такого дерева,
  • ця з ягід такої рослини,
  • це цікавий смак того-то, яке росте там-то,
  • вода з газом,
  • вода без газу,
  • а це бразильська кола, яку варто спробувати, щоб визначити, чи відрізняється вона від вашої.

 

Легендарні пагорби та пляжі Ріо

Легендарні пагорби та пляжі Ріо

 

І що ви думаєте?

 

Кожен турист з нашої групи купив по пляшечці, а то і дві! Так наш екскурсовод – гарячий бразильський мачо авторитетно прорекламував купити задорого воду саме в того продавця, якого рекомендував він.

 

А чому?

 

Наш екскурсовод став для нас авторитетом: своїм професіоналізмом та артистизмом він заслужив не тільки хороші чайові та аплодисменти, ми йому почали довіряти у всьому, що він рекомендував.

 

Чоловіки Ріо-де-Жанейро! Ви мріяли саме про таких?

Чоловіки Ріо-де-Жанейро! Ви мріяли саме про таких?

 

Висновки:

1. Доведіть, що ви варті довіри!

 

Хочете, щоб до вашої думки прислухатися клієнти, коли ви їм рекомендуете придбати саме цей пакет, комлектацію чи модель, вам треба стати для них авторитетом, довести своєю поведінкою та професіоналізмом, що ви варті довіри.

 

Мій досвід в Ріо-де-Жанейро:

Наш екскурсовод провів нам дуже професійну екскурсію, заслужив довіру. Раз перший продукт, який ми оплатили своєю увагою та чайовими був якісний, у нас є всі підстави розраховувати, що і наступний буде такий самий.

 

2. Детально розкажіть клієнту, для чого йому ваш товар.

 

Якості вашого продукту не завжди так очевидні для покупців, як для вас. Тому не лінуйтеся детально описати та розказати, що для чого ви це пропонуємо людям. З чого зроблено. Що це їм дасть.

 

Мій досвід в Ріо-де-Жанейро:

Здавалося: ці пляшечки з водою продавалися всюди, а наш мачо кожну брав в руку і розказував про неї коротеньку історію. Аргументи прості і саме для туристів. Хоча б про колу: бразильська кола, яку варто спробувати, щоб визначити, чи відрізняється вона від тої, що в ваших краях. Це ж геніально!

 

3. Завжди робіть допродаж! Розвивайте успіх!

 

Якщо люди у вас вже щось придбали і задоволені, зразу же робіть так званий кроссейл, або допродаж. Між вами і клієнтом склалися стосунки довіри, так запропонуйие йому зразу ще щось: або свій додатковий продукт, або продукт партнерів за агентську винагороду (“відкат” по-простому).

 

Мій досвід в Ріо-де-Жанейро і не тільки:

 

Саме так віртуозно і роблять професійні гіди у всіх 37 країнах, які я відвідала. І туристи, як зачаровані, йдуть і скупляються все саме в тому магазині, який порекомендував їхній поводир по історичним місцям!

 

Ось 3 причини, чому я не встояла перед бразильським мачо та контретні приклади, що робити для ваших гарантованих перших і повторних продажів.

 

Якщо вам сподобалася стаття, поділіться з друзями!

 

 

 

 

 

 

3 необхідні цілі ваших переговорів, без яких продаж не відбудеться!

3 необхідні цілі ваших переговорів, без яких продаж не відбудеться!

Переговори

 

- Я йду на ділову зустріч, щоб познайомитися.

- Я дзвоню, щоб розвідати ситуацію.

 

Коли я таке чую від менеджерів, мене не дивує, чому в них нема продажів.

 

Це не ціль, і жах!

 

Я не буду зараз про SMART – ми всі освідченні люди і маємо доступ до гугла.

 

Я зараз про конкретні технології, якщо ви їх використовуєте, або ні, і маєте результат, або ні, відповідно. читати більше…

На якій дистанції клієнт погодиться на все, що ви запропонуєте?

На якій дистанції клієнт погодиться на все, що ви запропонуєте?
Під час інтерв'ю для ТВ

Під час інтерв’ю для ТВ

 

“Я відчувала його гаряче дихання і відхилилася всім корпусом назад, неприродно посміхалася і мріяла тільки про одне, як скоріше втекти!”

 

Це не сцена з “50 відтінків сірого”, це фрагмент звіту моєї асистентки по дослідженню “Таємний покупець”, яке я проводжу перед тренінгом в компанії. Вона йшла в цей магазин і раділа, що поєднає і «Завдання» і нарешті замовить собі те, що давно збиралася. Вона прийшла з твердим наміром здійснити покупку, а рятувалася втечею!

 

У чому ж справа?

Широкий асортимент, європейські виробники, ремонт в офісі, чай, кава, а чому клієнти втікають?

ВТІКАЮТЬ!

Було порушено особистий простір людини, відбулося грубе втручання в інтимну зону.

 

Важливий момент в продажах - це дистанція!

 

Кожна людина відчуває простір навколо себе як свій власний, недоторканний кокон: зону комфорту і безпеки.

 

Хоча у житті буває всяке, і про те, як ваші помилки можуть збільшити ваші продажі та мій власний цікавий досвід - читайте тут.

 

Виділяють чотири типи відстані для спілкування і успішних продажів:

 

1. Інтимна відстань - до 45 см.

 

Тобто підходити до людей треба не ближче, ніж на відстань витягнутої руки.

Кому ми дозволяємо тут перебувати? Тільки дуже близьким людям, батькам, дітям, коханим.

А ще ми допускаємо сюди продавців одягу, взуття та ювелірних прикрас.

Якщо клієнт дозволяє приміряти на себе піджак, черевики і ланцюжок, ймовірність покупки різко зростає. Опинитися і інтимній зоні іншої людини - значно збільшити свій вплив на неї! Але тільки тоді, коли людина допустила продавця туди сама.

Неприпустимо: поплескати по плечу, помацати покупця! Ці дії сприймаються як агресія і нахабство. Особливо при роботі з віп-сегментом ваших покупців і продажів лакшери-продуктів!!!

Про заборонені слова, які руйнують ваші продажі, а ви про це навіть не здогадуєтеся - читайте тут.

Не раз спостерігала, як угода не укладалася тільки тому, що поведінка продавця сприймалася як фамільярна!

Професійний продавець завжди запитає, чи можна приміряти на клієнта що-небудь, і тільки після цього переходить в інтимний простір покупця.

На тренінгах в компаніях я завжди питаю, хто без нашої згоди намагається занадто близько до нас підійти? Ось зібрала відповіді менеджерів:

  • самозакохані люди, які не налаштовані на діалог, хочуть чути і слухати тільки себе,
  • нав’язливі агресивні продавці,
  • а ще люди з поганим зором! :)

Особисто я відразу припиняю спроби кого-небудь порушити мій інтимний простір, можу просто відсунути від себе людину і пояснити, в чому справа.

Історію про продавця, він якого пішла клієнтка, тримаючи в кішені 10 тис. $ і чому це сталося - читайте тут і не повторюйте таких помилок!

А наші клієнти цього робити не будуть. Вони просто скажуть: “Дякую, я подумаю!” і втечуть. А надто активний і захоплений продавець здивовано підніме брови і скаже “Криза! У людей немає грошей! Треба сказати директору, щоб ціни знижував! “.

Як відповідати на заперечення “Я подумаю”, щоб клієнт зразу купив, навіть якщо ви - перша компанія, куди він звернувся - детально розказую тут!

 

2. Приватна відстань - 45-120 см.

 

Найпродуктивніша для ведення переговорів в з клієнтом, якщо вас двоє. Ви і за столом будете відчувати себе комфортно, і в торговому залі у клієнта не буде відчуття, що ви його переслідуєте і ходите за ним по п’ятах.

 

3. Соціальна відстань - 120-260 см.

 

Оптимальна для початку офіційних переговорів, в яких беруть участь більше 3 осіб. Надаючи своєму партнеру більше особистого простору, ми підкреслюємо його статус. З такої відстані зручно тримати в полі зору всіх учасників процесу і все конролювати.

 

4. Публічна відстань або дистанція для виступу на публіці - від 260 см.

 

Найкраща дистанція для спілкування з групою під час проведення презентації. Ні в якому разі не треба нависати над глядачами - ви їм створюєте дискомфорт і знову порушуєте їх інтимний простір. Виникає відчуття тиску, і, як наслідок, - відмова здійснювати покупку або приймати точку зору оратора!

Саме коли вас від публіки відокремлюють не менше 3 метрів, люди відчувають себе єдиним цілим і інформація від доповідача сприймається краще.

 

 

Уважно спостерігайте за своїми клієнтамі!

Зміна дистанції - це повідомлення про настрої клієнта, якщо він вам не довіряє і дратується - він відступає або відсувається.

А якщо ваш клієнт підходить або присуває стілець ближче - йому цікаво і приємно, значить ваші продажі та переговори проходять успішно!

А щоб з перших секунд спілкування клієнт не сумнівався, що ви - саме той фахівець, який йому потрібний, а ціна на ваш продукт  виправдана - читайте тут!

Будьте уважні до людей і до того, як ви спілкуєтеся, саме з таких невеликих і важливих пазлів і складається картина ваших успішних продажів!

 

А яка ваша думка з цього приводу, поділіться в коментарях!

 

5 помилок, через які не працюють ваші соцмережі + бонусний безвідмовний спосіб для порятунку!

5 помилок, через які не працюють ваші соцмережі + бонусний безвідмовний спосіб для порятунку!
Виступаю на Фрілансфорумі для айтішників.

Виступаю на Lviv Freelance Forum 2016.

 

Ви багато читали, що сучасний бізнес не можливий без присутності в соцмережах?

Ви знайшли спеціаліста або робите це самі та стабільно отримуєте 2 лайка за пост?

Ви вирішили купувати трафік або “лишитися цього роверу” (кинути все, бо вже сил нема!) , як кажуть у нас у Львові?

 

Давайте розберемося, що саме ви робите не так?

 

Спостереження Людмили Калабухи.

читати більше…

Page 3 of 1012345...10...10

Записи вебінарів про продажі та експрес-поради

Алгоритм: Як зробити так, щоб нас зразу взяли заміж?

Робота з запереченнями клієнтів:

Як проходять тренінги Людмили Калабухи: користь і позитив!