Дізнайтесь, як більше продавати і заробляти! Я знаю, як це зробити і навчу вас!

Отримайте безкоштовний доступ до серії відеоуроків для збільшення ваших продажів та доходів

Професійна підготовка

Training for business, Core business school, NBtraining та інші професійні курси. 

Як підприємець – я знаю ціну часу і грошам. Я даю тільки ту інформацію, за яку сама б платила гроші. 

Більше інформації про мене…

 

Понад 1000 менеджерів та підприємців із 10 країн пройшли офлайн та онлайн навчання

Все так просто і так працює! Отриманий результат після тренінгу перевершив всі мої очікування! Продаємо набагато більше з азартом і задоволенням! 

Лариса Бейко, директор салону подарунків «Le Present», Київ.

Решта відгуків…

 

Понад 30 корпортативних клієнтів

b06ba4427b589d6b7bc922c7037c1130

ТОВ “Маркетинг і Комунікації”, Львів

Кейси i подяки від компаній

 

Свіжі статті з бізнес-блогу

Цікаві і правдиві бізнес-історії з життя, безліч корисних технік, прикладів, кейсів, порад
Юлія Євсєєва, керівник Hermes Resort Hotel Rest and Treatment, Трускавець

Юлія Євсєєва, керівник Hermes Resort Hotel Rest and Treatment, Трускавець

Вперше за 5 років грудень 2022 став прибутковим! - от такий результат роботи з Людмилою Калабухою.

Хоча спочатку війна підкосила.

Та Людмила нас буде підтримала та надихнула. В грудні підняли ціни, які тримали з 2019.
Завдяки Людмилі зрозуміли: атмосфери і комплексу послуг як в Гермесі немає в жодному готелі Трускавця. Почали чітко доносити це в соцмережах, переписках, по телефону, у спілкуванні із гостями. Так нас Людмила навчила доносити цінність та переконувати, що Гермес - це безпечно, зручно, комфортно.

Почали активно вести соцмережі та збирати відгуки. Пропав страх хейту. Опитуємо гостей, отримуємо якісний зворотній  зв’язок.

Зросла кількість відгуків на Booking, а оцінка з 9,4 виросла 9.6! У нас тепер постійно гості. Навіть зараз, під час війни нам довіряють свій відпочинок і не бояться їхати гості з 7 країн –  США, Германії, Польщі та ін. Донатимо, приймаємо багато військових і їхні родини. Звертаємося до Людмили не вперше. І плануємо ще. Рекомендую.

Любов Гасюк – Медичний директор приватної клініки Шпиталь Шептицького, Львів

Любов Гасюк – Медичний директор приватної клініки Шпиталь Шептицького, Львів

Скажу зразу, що я переживала, як лікарі сприймуть тренінг з продажів. Передтренінгове дослідження показало упередження ставлення «я лікар, а не продавець, впарювати не буду». Та Людмила найшла підхід.

Створила настільки довірливу та дружню атмосферу, тримала увагу протягом всього тренінгу, максимально доступно донесла важливі для нас як для замовників ключові посили.

Приділила, як ми й просили, увагу мотиваційній частині, командоутворюючому елементу, роботі в форматі діалогу.

1. Вдалося переконати наших лікарів, що продажі – це турбота. І це був просто прорив.

Впровадили:

  • продажі в месенджерах
  • протидію претензіям
  • роботу з критикою
  • позиціювання лікаря в соцмережах - як оформити сторінки (так, лікарі можуть самі організувати собі потік пацієнтів)
  • відповіді на всі заперечення типу «ви замолода/дорого/подумаю».

2. Окремо попрацювала із наших відділом по роботі із корпоративними клієнтами.

Результат:

  • створені нові скрипти холодних листів з пропозицією співпраці із % відкриття 70%!
  • встановлений трекер відкриття листів, щоб знати, прочитали їх (навіть якщо не відповіли), чи ні.
  • з 10 відісланих холодних листів 7 відкрили, а ТРИ компанії почали співпрацю зі Шпиталем (з першого ж листа, без «не зараз/нас все влаштовує/дорого» - таку КП нам прописала).

3. Також створені та прописані нові скрипти для кол-центру і тепер наші дівчата працюють із запереченнями, на які раніше ніяк не реагували: ні, то ні.

Плануємо звертатися ще не раз. Рекомендую.

Нікіта Хрищук – директор ПП «ПАПЕРОВИЙ ЕКО СВІТ» (виробництво пакувальної продукції для магазинів, аптек та пекарень), м. Калуш, Івано-Франківська обл.

Нікіта Хрищук – директор ПП «ПАПЕРОВИЙ ЕКО СВІТ» (виробництво пакувальної продукції для магазинів, аптек та пекарень), м. Калуш, Івано-Франківська обл.

Сумнівів щодо ефективності роботи Людмили не було, але те, що ми зробили - перевершило всі мої очікування.

Мені як керівнику, так і команді найбільш цінними стали методи Людмили по роботі із запереченнями, допродажі та холодні дзвінки.

Ось тільки декілька моментів з того, що ми зробили –

  • створені, відтестовані та прописані:
  • скрипти телефонних розмов (вхідні, вихідні та холодні дзвінки)
  • відповіді на всі «дорого/неактуально/вишліть на імейл/подумаю/працюємо з іншими» як в сегменті В2В та й В2С
  • багатоваріантні продажі в переписках (тільки сценаріїв «дотискання» до діалогу «мовчунів» та оплати - 5!
  • стратегії розвитку ІНСТАГРАМ та ФБ (оформлення профіля, тексти та візуал)
  • нові комерційні пропозиції
  • тексти холодних листів та повідомлення для реанімації бази
  • встановлений трекер для відстеження відкриття листів (щоб знати, прочитали наш лист чи ні)
  • пропрацьовані нові навички продажів з КОЖНИМ менеджером
  • створена на оформлена Книга Продаж Компанії

Рекомендую!

Вовк Валентина – керівник управління персоналом найбільшої мережі салонів з продажу вікон, дверей, гаражних воріт, жалюзі, захисних та тканевих ролетів “МАКСИМУМ”, Тернопіль

Вовк Валентина – керівник управління персоналом найбільшої мережі салонів з продажу вікон, дверей, гаражних воріт, жалюзі, захисних та тканевих ролетів “МАКСИМУМ”, Тернопіль

Дуже задоволена нашою співпрацею! 100% відгуків від 65 учасників тренінгу – позитивні.
Енергійно, динамічно, інформативно, розумно, зрозуміло, доступно. Тренер вміє тримати увагу аудиторії, побудувати невимушене спілкування.

Ще процитую відгук нашого виконавчого директора Олега Шутяка, який також з першої до останньої хвилини був присутній на тренінгу:
«Були сподівання на результат щодо тренінгу і вони 1000% виправдалися. Особливо хочу відзначити, як Людмила працювала з кожним учасником, яке велике бажання мала, щоб все проговорено було засвоєно та ефективно використовувалося.

А головне, всі техніки продажів 100 % сучасні, працюючі, прямо зараз бери й роби»

Юлія Бойко директорка Агенції нерухомості «Компас», Львів

Юлія Бойко директорка Агенції нерухомості «Компас», Львів

Прямо на тренінгу за методами Людмили учасники писали клієнтам-«мовчунам», яких вважали «втраченими», а вони відразу відповідали і погоджувалися на покази! Вже за 2 години після тренінгу наша ріелторка повернулася з 2-х оглядів з 2-ма завдатками.

Що скажу – я в захваті! Дуже-дуже дякую за колосальну роботу, енергетику, натхнення, знання, віддачу своїй справі!

Всі учасники були залучені, відкрито ставили і отримували запитання, була максимально врахована специфіка нашого бізнесу і наявна ситуація на ринку, доступно, чітко, структуровано, коротко. Ваш тренінг - це працююча методичка. Всі методи зразу застосовуються. Вже хочемо наступної зустрічі і плануємо запросити Людмилу ще не раз. Дякуємо від щирого серця!!!

Оксана Фігеля – власниця Єдиного фірмового магазину косметики INGLOT, Львів

Оксана Фігеля – власниця Єдиного фірмового магазину косметики INGLOT, Львів

Практично, без води, все по ділу – зразу бери і застосовуй. Особливо цінними для моїх працівників стали нові скрипти, які для нас розробила Людмила. Це – заміна оцих фраз «Що вам підказати?» чи «Чим вам допомогти?» на кардинальну нову систему вступу в контакт з покупцями.

Всі зауважили, що Люмдила дуже просто, зрозуміло дає нову інформацію, як точно підніме наш виторг. Навіть дівчата з досвідом дізналися багато нового (особливо, про роботу і з запереченнями і техніки допродажів).
Рекомендую.

Людмила Мартиник – директор та власниця відпочинкового комплексу «Криве озеро»

Людмила Мартиник – директор та власниця відпочинкового комплексу «Криве озеро»

Я сиділа в останньому ряді і бачила, як працювала команда на тренінгу: я вражена. Запрошувала Людмилу замотивувати підбадьорити моїх працівників, а отримала ще й тренінг з продажів.

Особливо хочу відзначити 2 моменти:

  • В теперішній час гість стає дуже вибагливим. Він новий для нас. Ми не завжди розуміємо, як з ним поводитися. Людмила розказала нові методи, як вести переписки та телефонні переговори саме зараз. Чітко донесла до команди, як це робити, чому саме так і як це працює.
  • Особливо цінними стали методи роботи з агресивними гостями та з тими, яким щось не сподобалося: як не дратувати людину та при цьому чітко доносити наші правила і принципи роботи, як уникати конфліктів, вирішувати складні ситуації, щоб і гість залишився задоволений і це було вигідно нашій компанії, як грамотно доносити наші переваги та доводити до бронювання.

Відгуки про тренінг 100% відгуки позитивні. Ніхто не нудьгував, всі були залучені в роботу, кожен відкрився по-особливому, як для мене, так і для колег.

Однозначно, буду запрошувати Людмилу ще.

Буячок Надія – директор Фабрики меблів “Елегант”, Тернопіль

Буячок Надія – директор Фабрики меблів “Елегант”, Тернопіль

Коли вперше побачила Людмилу в роботі, зрозуміла, що це саме той тренер, який потрібний моїй команді. І не помилилася. Дуже енергійно, фахово, на вищому рівні, без води, саме під нашу специфику, чітко по запиту, який ми давали. Пропрацювали як роздрібні продажі в нашому фірмовому магазині, так і гуртові продажі від пошуку та першого контакту з потенційними клієнтами, нові КП, роботу з запереченнями, допродажі та навіть присутність компанії та працівників в соцмережах. Плануємо продовжити співпрацю.

Творидло Олег – директор ТОВ  КАРАВЕЛА ГРУП – продаж кріплення для будівництва та виробництва, Львів.

Творидло Олег – директор ТОВ КАРАВЕЛА ГРУП – продаж кріплення для будівництва та виробництва, Львів.

Найголовніше, всі учасники розкрилися, активно все обговорювали, ставили питання і отримували чіткі відповіді від тренера, особливо цінною стала робота зі створення чітких усних та письмових відповідей на відмовкки та заперечення клієнтів, які дали переконливі результати вже наступного дня. Результат – супер. Будемо продовжувати співпрацю.

Інна Марчук – комерційний директор ТМ PERFEKT, Тернопіль.

Інна Марчук – комерційний директор ТМ PERFEKT, Тернопіль.

Всі методи Людмили робочі і дієві. Тренер працює так, що аудиторія не зажата, відкрито висловлюється, нікого не принижують за помилки. Особисто мені особливо цінними стали методи продажів в переписках, “закриття” угоди, роботи в соцмережах, перехоплення та утримання ініціативи в будь-яких ситуаціях збуту. В2В та В2С.