[ubermenu config_id="main"]

Холодні дзвінки – безвідмовні приклади виходу на невловиме керівництво!

Після тренингу по телефонним переговорам "Мастер дзвінка"

Після тренингу по телефонним переговорам “Мастер дзвінка” у Львові.

 

- Компанія «АВС», Катерина, слухаю вас.

- Переключіть, будь ласка, на генерального директора.

- Як вас представити?

- Це Людмила.

- А з якого питання?

- Так це Калабуха!

- І все-таки, що ви хотіли?

- Він в курсі.

Так працює 1 приклад прориву до керівника під назвою “Він в курсі!”.

 

Як ви думаєте, що відбувається далі?

 

Наш “блокер” (той, хто нас не пропускає) – секретар, адміністратор, бармен, продавець, та будь хто - дещо спантеличений!

 

Після вашої відповіді: «Це Людмила», як правило, виникає деяка пауза, тому що у нього виникає відчуття, що він отримав відповідь на своє питання.

 

Покроковий алгоритм як правильно брати рекомендації в клієнтів, щоб ваш холодний дзвінок був максимально успішним, читайте тут.

Чому цей приклад початку холодного дзвінка дає результат?

 

Ваша відповідь була максимально короткою, містила ваше ім’я, і ви були наполегливі!

 

Навіть якщо вас далі допитують «З якого питання?» або «Що ви хотіли?», все одно відповідайте просто: «Так це Калабуха!».

Тільки “Калабуха” некажіть, а то в мене і такі випадки були!:) Своє прізвище називайте!

Основна умова використання цього методу - спокійна впевненість у голосі.

 

Про те, який час максимально ефективний, щоб успішно робити холодні дзвінки, читайте тут .

Холодний дзвінок, приклад 2: “З’єднайте, дякую!”

 

Використовуйте короткі фрази впевненим голосом. Що це вам дає?

  • менше тексту - менше пояснень (а ми хвилюємося, що ми – не люди?),
  • впевнений голос демонструє, що вам не має необхідності щось пояснювати секретарю та що вашого дзвінка вже чекають: “Доброго ранку! Це Людмила. Іван Іванович на місці? З’єднайте, будь ласка. Дякую”.

Про те, як побороти страх холодних дзвінків і як в цьому вам допоможе досвід моєї мандрівки величезним океанським лайнером крізь Атлантику, я детально розказую тут.

 

Для чого казати “Дякую!”?

Це ставить логічну крапку на вашій фразі і не залишає вибору для нашого блокера.

 

Холодний дзвінок, приклад 3: “Свій хлопець”.

 

- Компанія «АВС», Катерина, слухаю вас.

- Ой, сонечко, там ваш чудовий генеральний з наради вже повернувся?

 

У секретаря або іншого “блокера” складається враження, що ви – “свій хлопець”, тобто в дружніх стосунках та близько знайомі з керівником.

 

Якщо вас cпитають «А що ви хотіли?» або «А по якому питанню?», так само відповідаємо: називаємо наше ім’я, прізвище, та кажемо, що він в курсі.

 

Якщо вам бракує сміливості і практики у переконанні - обов’язково прочитайте статтю про методи сучасного Джека-Горобця і почніть їх використовувати!

 

Тренінги продажів по телефону, які я постійно проводжу для продавців в кол-центрах, менеджерів у компаніях та торгових представників, мають практичний дієвий результат, тому що ми пропрацьовуємо всі можливі сценарії розвитку подій.

 

Отже, ми пробилися до керівника, ми обдурили секретаря. А що ж далі?

 

Як тільки ми представилися і керівник розуміє, що ми йому хочемо щось продати, самий час попередити вибух агресії і сказати правду.

 

Приклад реального холодного дзвінка від моїх клієнтів:

 

- Іван Іванович! Прийміть мої вибачення, я тільки так зміг до вас додзвонитися, ніякі мої звернення і прохання результату не давали! У вас фантастичний, професійний, відданий своїй справі секретар! Їй можна довірити тримати оборону секретних стратегічних об’єктів, про такого асистента можна тільки мріяти!

Питання, по якому я дзвоню…

 

Фразу казати впевнено, позитивно та з повагою. Тут є:

  • вибачення (ви же обдурили секретаря),
  • гумор,
  • прихований комплімент керівнику через похвалу секретарю (адже він взяв його на роботу).

 

Якщо ви говорите невпевнено і підлабузницькі, ефект може бути зворотній.

 

Висновок: продажі по телефону відкривають неймовірні можливості для впливу на людей тільки за допомогою голосу.

І не треба нічого боятися – ми в будь-який момент можемо від’єднатися. А проявити свій артистизм та підкачати “м’язи наглості” нікому не завадить!

 

Коли я веду тренінги з продажів, я завжди розказую просто неймовірні історії перетворення суворих керівників на постійних клієнтів саме завдяки цим прикладам від моїх учасників з компаній, які я консультувала!

 

А як ви “пробиваєтеся” до потрібних людей? Поділіться в коментарях!

 

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>