[ubermenu config_id="main"]

Як ваші помилки можуть збільшити ваші продажі!

курс хз

Ми всі живі люди і від помилок у спілкуванні, у житті, у бізнесі не застрахований ніхто. Тільки що  відрізняє успішну людину від неуспішної?

Як перетворювати свої помилки якщо не на переваги, то хоча б уміння їх «утилізувати» і рухатися вперед, не зважаючи ні на що?
Покроковий алгоритм, що казати, щоб купували багато і всі - детально написано тут.

 

Розказую свою історію!

 

Партнери надіслали мені велику партію продукції і попросили розрахуватися до кінця дня.

 

Я на всіх вітрилах залітаю в банк за 10 хвилин до закриття терміналу (а в мене вже був сумний досвід - термінал закрився і я не змогла проплатити вчасно) і, розсікаючи повітря і обминаючи людей, прямую до каси. А там уже стоїть високий солідний чоловік, який тримає в руках пачку грошей і планує зробити проплату.

 

Тільки він стояв не біля самої каси, а десь за півметра від неї.

 

Це дало мені моральне право проскочити перед ним, швидко зробити переказ грошей і видихнути із полегшенням.

 

Як порядна львівська пані, зі всім притаманним мені етузіазмом, я вибачилася перед цим паном за те, що влізла без черги, і зауважила, що нічого непоправного ще не сталося, термінал працює і він також встигає проплатити.

 

 

Він,  дивлячись на мене із посмішкою, каже:

- Ви така енергійна і позитивна, чим займаєтесь?

 

А мене тільки запитай. Я і кажу:

  • Я сертифікований бізнес-тренер і підприємець. Допомагаю компаніям збільшувати свої прибутки за рахунок навчання персоналу ефективним технікам продаж.
  •  Ви хочете, щоб ваші менеджери були такими ж наполегливими, цілеспрямованими і вміли знаходити клієнтів у найнесподіваніших місцях? Звертайтеся до практика, я їх навчу, і вони вам продадуть все!

 

А що робити, якщо мова зайде про конкурентів, про те, що в них дешевше або цікавіші умови – читайте тут!

 

Таким чином у нас почалося надзвичайно продуктивне знайомство, яке переросло у взаємовигідну співпрацю. А не влізла б я без черги та не «утилізувала» свою помилку, перетворивши її на вдало знайдений контакт, нічого б не було.

 

Спробуте більше  і активніше спілкуватися з людьми, не бійтеся розказати їм про себе.

А ще розкажіть про свої досягнення і здобутки в коментрарях.

 

1 Коментар

  1. Вміти вчасно і ефективно «утилізувати» свою помилку і перетворити її на перевагу в бізнесі – це високий професіоналізм, який приходить з часом і досвідом. Людмило, дякую за ваші поради!

    Відповісти

Трекбеки/Пінгбеки

  1. Це допоможе вам продавати та діяти в умовах стресу та кризи! | Людмила Калабуха - […] не картайте себе за минулі помилки: справжні чи удавані. Не помиляється тільки той, хто […]

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>