[ubermenu config_id="main"]

Ефективні продажі туристичних послуг

Після тренінгу продавці продали мені тур за моїми ж технологіями!

Після тренінгу продавці продали мені тур за моїми ж технологіями!

Я відвідала 37 країн у форматі групових, індивідуальних, бюджетних та VIP-турів.

Маю досвід організації турів та переконання клієнтів поїхати саме в той тур, який саме зараз треба продати!:)

 

Чітко виявляємо або формуємо потреби клієнтів саме під ваші пропозиції

Які аргументи для кожного з сегментів ринку гарантовано спрацюють.

 

Професійно розмовляємо телефоном: вхідні і вихідні дзвінки

Пропрацьовуємо на практиці сценарії телефонних переговорів, які приносять гроші та приводять клієнтів.

 

Перетворюємо “ні” на “так” і допродуємо супутні продукти

Прописуємо та впроваджуємо лінійку допродажів, які приносять до 40% прибутку туристичній компанії.


 

Результат за годину після закінчення тренінгу:

до путівки на Мальдіви ми відразу продали страхівку (навіщо кудись йти, витрачати час), послуги з відкриття шенген-візи (щоб була на всякий випадок, адже з Варшави летіти завжди вигідніше), і пріоріті-пас (просто необхідна річ для тих, що часто подорожує)!

Тарас Антонів, “Палаючі путівки Антоніва”, Львів.


Тренінг для тих, хто:

  • продає туристичні продукти,
  • надає послуги в галузі туризму,
  • організовує поїздки і подорожі.

 

ПЕРЕВАГИ ТРЕНІНГУ:

  1. Особливості продажу туристичних продуктів
  • Як залучити клієнтів і зробити їх лояльними клієнтами саме вашого агентства. Фокус конкуренції.
  • Категорії клієнтів та їх потреби. Якщо їх нема - ми їх створюємо!
  1. Мистецтво продавати цінності і вигоди
  • Формула створення ефективної презентації продукту. Технологія “перевербування” на інший продукт.
  • 3 видів питань, які допомагають ефективно пропонувати і продавати.
  1. Особливості телефонних переговорів в туризмі
  • Вхідні та вихідні дзвінки. Як зробити так, щоб клієнт, який подзвонив, захотів прийти у ваш офіс.
  • Авторські техніки перетворення будь-якої відмовки клієнта на причину продовжити діалог.
  1. Особливості роботи з клієнтом в офісі

Використання ресурсів офісу при переконанні клієнта. Сценарій ділової зустрічі, яка приносить гроші.

  1. Робота з питаннями і запереченнями

Помилки, які роблять майже всі співробітники туристичних фірм та агентств під час спілкування з клієнтами. Як їх виправити? Як гарантовано “закрити клієнтів” на продаж.

  1. Специфіка роботи в туризмі
  • Особливості пропозиції і продажу різних видів програм і турів (групових, індивідуальних, бюджетних, екзотичних, весільних, круїзів і т.д.).
  • Особливості спілкування з VIP-клієнтами.
  • Мистецтво продажу туристичної розкоші.
  • Інші можливості просування продуктів туристичної компанії на ринок.
  1. Післяпродажне обслуговування
  2. Як зробити клієнта прихильником вашої фірми. Робота з базою клієнтів

Людина купує мрію, виконання свого бажання, уявлення про зручність і комфорт.


 

Якщо ви працюєте в туризмі, то:

  • “Банк” прописаних спеціальних запитань саме під вашу специфіку - допоможе вам  точніше зрозуміти бажання клієнта (або сформувати їх!) і створити образ бажаної подорожі.
  • Упаковка презентації в «Формулу продажу вигоди» - допоможе зробити розповідь про пропоновані вами варіанти подорожі максимально відповідним для стилю мислення конкретного клієнта.
  • Інформація про аватари клієнтів, зібрана на прикладах замовника, дасть можливість зрозуміти особливості конкретної людини і зробити спілкування з нею максимально ефективним.
  • Технологія роботи з питаннями і запереченнями - дасть змогу завжди використовувати заперечення клієнта для більшого розуміння його запиту і максимального його задоволення.
  • Техніки завершення - допоможуть вам швидко і коректно переходити до фінансового питання і завершення роботи з конкретним клієнтом.
  • Велику увагу буде приділено таким важливим етапам як «Підготовка» і «Післяпродажне обслуговування клієнта», мета яких зробити клієнта прихильником вашої компанії –“адвокатом бренду”.

 

Після отриманих знань - відчуваєш, що ти –  на крок попереду конкурентів!

В мене не було сумнівів щодо співпраці з Людмилою Калабухою, адже я відвідувала тренінги та майстер-класи, що проводила Людмила і була захоплена її позитивною енергією  та вмінням подавати інформацію дуже доступно, цікаво та яскраво!

Людмила розуміє наші потреби, наші “болі”, як підприємців, що прагнуть розвиватись, не здаватись та примножувати прибутки!

Тематика авторських тренінгів Людмили повністю розроблені з практичних порад та прикладів. З’являється бажання щошвидше всі поради та “фішки” втілювати в бізнесі та в житті!

Загальне враження від нашої співпраці тільки позитивне! Сподіваюсь, ми і в подальшому будемо розвиватись, керуючись порадами Людмили!

Окрім всього, Людмила відкрита та щира у спілкуванні, завжди готова підтримати та допомогти - що мені теж імпонує!

Людмилі бажаю натхнення, нових ідей та сил для їхньої реалізації!

Ви робите дуже корисну справу!

Всім, хто сумнівається - я раджу - обирати тренінги та консультації Людмили Калабухи! Ви зміните своє бачення щодо ведення бізнесу, у Вас неодмінно з’являться нові ідеї в плані розвитку, зможете закривати сумніви клієнтів. 

Інеса Гетьманська, директор Агентства позитивного відпочинку “IN.DI.GO  TRAVEL”, Львів.

Оберіть формат навчання, тему тренінгу,

напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей

ФОРМА ДЛЯ ЗАПИТУ ЩОДО БУДЬ-ЯКИХ ДЕТАЛЕЙ НАВЧАННЯ