Техніки успішних продажів для туристичних агентств

Після тренінгу продавці продали мені тур за моїми ж технологіями!

Після тренінгу менеджери туроператора продали мені тур за моїми ж технологіями!

 

Чому тренінг вигідний саме для т:

 

Я відвідала 40 країн у форматі групових, індивідуальних, бюджетних та VIP-турів

Маю досвід організації турів та переконання клієнтів поїхати саме в той тур, який саме зараз треба продати!:)

 

Чітко виявляємо або формуємо потреби клієнтів саме під ваші пропозиції

Які аргументи і техніки в презентації для кожного з сегментів туристичного ринку гарантовано спрацюють.

 

Ваші спеціалісти почнуть професійно розмовляти по телефону: вхідні і вихідні дзвінки

Пропрацьовуємо на практиці скрипти і методи телефонних переговорів, які приносять гроші вашому бізнесу та приводять клієнтів.

 

Перетворюємо “ні” на “так” і допродуємо супутні турпродукти

Прописуємо та впроваджуємо лінійку допродажів, які приносять до 40% прибутку туристичній компанії.

 


Результат за годину після закінчення тренінгу:

до путівки на Мальдіви ми відразу продали страхівку (навіщо кудись йти, витрачати час), послуги з відкриття шенген-візи (щоб була на всякий випадок, адже з Варшави летіти завжди вигідніше), і пріоріті-пас (просто необхідна річ для тих, що часто подорожує)!

Тарас Антонів, “Палаючі путівки Антоніва”, Львів.


 

Найбільшу вигоду отримає компанія, яка:

  • – продає туристичні продукти,
  • – надає послуги в галузі туризму,
  • – організовує поїздки і подорожі.

 

Як ваша турфірма збільшить свої продажі:

 

Особливості активного продажу туристичних продуктів

  1. Як залучити клієнтів і зробити їх лояльними клієнтами саме вашого турагентства. Фокус конкуренції.
  2. Категорії клієнтів та їх потреби. Якщо їх нема - ми їх створюємо!
  3. Упаковка презентації в «Формулу продажу вигоди» - допоможе зробити презентацію пропонованих вашими менеджерами варіантів подорожі максимально відповідним для стилю мислення конкретного клієнта.
  4. Інформація про аватари клієнтів, зібрана на прикладах замовника, дасть можливість зрозуміти особливості конкретного покупця, виробити скрипти і принципи взаємодії і зробити спілкування з нею максимально ефективним.

Мистецтво продавати цінності і вигоди

  1. Формула створення ефективної презентації турпродукту. Технологія “перевербування” на інший продукт.
  2. 3 видів питань в презентації, які допомагають ефективно пропонувати і продавати.
  3. “Банк” прописаних спеціальних запитань саме під вашу специфіку - допоможе вам  точніше зрозуміти бажання клієнта (або сформувати їх!) і створити образ бажаної подорожі.

Людина купує мрію, виконання свого бажання, уявлення про зручність і комфорт.


 Особливості активних телефонних продажів у туризмі

  1. Вхідні та вихідні дзвінки. Методи, як зробити так, щоб клієнт, який подзвонив, захотів прийти у ваш офіс.
  2. Авторські техніки перетворення будь-якої відмовки клієнта на причину продовжити діалог під час продажу турів по телефону.

Принципи і нюанси роботи з клієнтом в офісі

  1. Використання ресурсів офісу при переконанні клієнта.
  2. Сценарій ділової зустрічі, яка приносить гроші.

Навчання алгоритмів і скриптів роботи з питаннями і запереченнями в туризмі

  1. Помилки, які роблять майже всі менеджери туристичних фірм та агентств під час спілкування з клієнтами. Як їх виправити? Як гарантовано “закрити клієнтів” на продаж.
  2. Техніки роботи з запереченнями - дасть змогу менеджерам по туризму завжди використовувати заперечення клієнта для більшого розуміння його запиту і максимального його задоволення.

На тренінгу розглядається специфіка роботи в туризмі

  1. Особливості пропозиції і активного продажу різних видів програм і турів (групових, індивідуальних, бюджетних, екзотичних, весільних, круїзів, бізнесових і т.д.).
  2. Особливості і методи спілкування з VIP-клієнтами.
  3. Мистецтво продажу туристичної розкоші.
  4. Інші можливості просування продуктів туристичної компанії на ринок.

Навчання навичкам післяпродажному обслуговуванню

  1. Техніки завершення - допоможуть вашим менеджерам по туризму швидко і коректно переходити до фінансового питання, активного продажу і завершення роботи з конкретним клієнтом.
  2. Велику увагу буде приділено таким важливим етапам як «Підготовка» і «Післяпродажне обслуговування клієнта», мета яких зробити клієнта прихильником вашої компанії –“адвокатом бренду”.

Як зробити клієнта прихильником вашої турфірми. Робота з базою клієнтів

  1. Приклади і скрипти роботи спеціалістів з покупцями;
  2. Як навіть початківцю у вашому агентстві швидко набути досвіду, працюючи по базі клієнтів

 


Після отриманих знань - відчуваєш, що ти –  на крок попереду конкурентів!

В мене не було сумнівів щодо співпраці з Людмилою Калабухою, адже я відвідувала тренінги та майстер-класи, що проводила Людмила і була захоплена її позитивною енергією  та вмінням подавати інформацію дуже доступно, цікаво та яскраво!

Людмила розуміє наші потреби, наші “болі”, як підприємців, що прагнуть розвиватись, не здаватись та примножувати прибутки!

Тематика авторських тренінгів Людмили повністю розроблені з практичних порад та прикладів. З’являється бажання щошвидше всі поради та “фішки” втілювати в бізнесі та в житті!

Загальне враження від нашої співпраці тільки позитивне! Сподіваюсь, ми і в подальшому будемо розвиватись, керуючись порадами Людмили!

Окрім всього, Людмила відкрита та щира у спілкуванні, завжди готова підтримати та допомогти - що мені теж імпонує!

Людмилі бажаю натхнення, нових ідей та сил для їхньої реалізації!

Ви робите дуже корисну справу!

Всім, хто сумнівається - я раджу - обирати тренінги та консультації Людмили Калабухи! Ви зміните своє бачення щодо ведення бізнесу, у Вас неодмінно з’являться нові ідеї в плані розвитку, зможете закривати сумніви клієнтів. 

Інеса Гетьманська, директор Агентства позитивного відпочинку “IN.DI.GO  TRAVEL”, Львів.

 


 

Оберіть формат навчання, тему тренінгу,

напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей на пошту: milakalabukha@gmail.com

або зателефонуйте: (067) 750-38-28