[ubermenu config_id="main"]

Де ховаються 30% прибутку?

я в коридоре

Для кого?

  • Менеджери з продажу,
  • Торгові агенти,
  • Продавці-консультанти в офісах і торгових залах,
  • Керівники відділів продажів,
  • Підприємці, які самостійно продають свій продукт.

 

Результати для компанії-замовника:

  • більше швидке просування продукції на ринку;
  • підвищення впізнаваності компанії;
  • розширення клієнтської бази;
  • зменшення витрат компанії (за рахунок «здешевлення» процесу здобування клієнта);
  • збільшення обсягу продажів;
  • cтворення купівельної лояльності до продукту.
  • створення багатоваріантного сценарію спілкування із клієнтом завдяки підйому або спуску по лінійці продуктів;
  • результативне спілкування із клієнтом після першого «ні»;
  • досконаліше відпрацювання клієнта;
  • формування переліку джерел інформації для переходу до допродажів;
  • створення додаткової форми звітності, яке дозволяє покращити контроль за роботою персоналу та самодисципліни менеджерів з продажу;
  • подолання страху відмови і створення переконливої аргументації для придбання товару/послуги компанії;
  • підготовка та пропрацювання відбудови від конкурентів: ми їх не сваримо, а всі розуміють – ми кращі.

Тренінг проводиться в 2 форматах:

- в якості постренінгу після базового тренінгу продажів;

- як самостійний тренінг для компанії.


Основні теми тренінгу:

  • Види допродажів: кросселлери, апселлери, даунселлери;
  • Причини, які заважають менеджерам здійснювати допродажі;
  • Причини, по яких клієнт готовий здійснювати до продажі;
  • Джерела інформації для до продажів;
  • Створення опитувальника для продуктивного виявлення потреб – основу допродажів;
  • Побудова «кола аргументації», використання «слів-маркерів» клієнта, як наслідок – збільшення укладених угод на 30 % і більше при зменшенні витрат ресурсів компанії і кожного менеджера;
  • Створення лінійки допродажів по ключовим продуктам компаніїї;
  • Внутрішні і зовнішні допродажі – кобрендинг: результативний вихід подолання кризи;
  • Як зберігати «бойовий дух» і вдало продавати і допродавати в складних умовах збуту;
  • Що таке відстрочені продажі і як їх робити.

Агенція іноземних мов Наталії Дячук “Руна”, фінансовий директор Болобан Світлана, Львів.

 “У роботу візьму :

  1. “Гору продажів” (буду намагатися застосовувати її елементи на практиці),
  2.  Створю унікальну цінову пропозицію по кожному виду послуг,
  3.  Алгоритм роботи з запереченнями.

Загальне враження від тренінгу: приємна, невимушена атмосфера і важлива інформація, яка представлена ​​у цікавій формі.

Тренер Людмила працює цікаво і дуже якісно. Дякую, і бажаю активно розвиватися!”

 

Оберіть формат навчання, тему тренінгу,

напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей

ФОРМА ДЛЯ ЗАПИТУ ЩОДО БУДЬ-ЯКИХ ДЕТАЛЕЙ НАВЧАННЯ