Для кого призначений тренінг?
- Менеджери з продажу,
- Торгові агенти,
- Продавці-консультанти в офісах і торгових залах,
- Керівники і директори відділів продажів,
- Підприємці, які самостійно продають свій продукт.
Результати для компанії-замовника:
- більш швидке просування продукції на ринку;
- підвищення впізнаваності компанії;
- розширення клієнтської бази;
- професійні скрипти продажів і допродажів
- зменшення витрат компанії (за рахунок технік «здешевлення» процесу здобування клієнта);
- збільшення обсягу продажів;
- створення і збільшення купівельної лояльності до продукту.
- створення багатоваріантного сценарію спілкування продавця із клієнтом завдяки підйому або спуску по лінійці продуктів;
- техніки результативного спілкування із клієнтом після першого «ні»;
- досконаліше відпрацювання клієнта в процесі продажів;
- формування переліку джерел інформації для переходу до крос-продажів;
- створення додаткової форми звітності, яка дозволяє керівникам і директорам покращити техніки управління за роботою персоналу та самодисципліни менеджерів з продажу;
- подолання страху відмови і створення переконливої аргументації для придбання товару чи послуги компанії;
- збільшення ефективності продажів і kpi менеджерів, керівників, директорів і продавців;
- підготовка та припрацювання технологій відбудови від конкурентів: ми їх не сваримо, а всі розуміють – ми кращі.
- продавці, керівники і менеджери опановують мистецтво крос-продажів
2 способи проведення тренінгу:
- в якості постренінгу після базового тренінгу продажів;
- як самостійний тренінг для компанії.
Основні теми тренінгу з циклу продажів:
- Види допродажів: кросселлери, апселлери, даунселлери;
- Причини, які заважають менеджерам здійснювати і збільшувати допродажі;
- Причини, по яких клієнт готовий придбати допродажі;
- Джерела інформації для допродажів;
- Створення скрипта-опитувальника для продуктивного виявлення потреб – основу технік крос-продажів;
- Побудова «кола аргументації», використання «слів-маркерів» клієнта в скриптах, як наслідок – збільшення укладених угод на 30 % і більше при зменшенні витрат ресурсів компанії і кожного менеджера;
- Створення лінійки крос-продажів по ключовим продуктам компаніїї;
- Внутрішні і зовнішні допродажі – кобрендинг: результативний спосіб подолання кризи;
- Способи зберігати «бойовий дух» і вдало продавати і допродавати в складних умовах збуту;
- Що таке відстрочені продажі і як їх робити;
- Етапи і скрипти ефективних продажів.
Агенція іноземних мов Наталії Дячук “Руна”, фінансовий директор Болобан Світлана, Львів.
“У роботу візьму :
- Спосіб “Гора продажів” (буду намагатися застосовувати її елементи на практиці),
- Створю унікальну цінову пропозицію по кожному виду послуг,
- Алгоритм-скрипт роботи з запереченнями.
Загальне враження від тренінгу: приємна, невимушена атмосфера і важлива інформація, яка представлена у цікавий спосіб.
Тренер Людмила працює цікаво і дуже якісно. Дякую, і бажаю активно розвиватися!”
Оберіть формат навчання, тему тренінгу,
напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей на пошту: milakalabukha@gmail.com
або зателефонуйте: (067) 750-38-28