[ubermenu config_id="main"]

Проводимо навчанняКожен корпоративний тренінг розробляється спеціально под його особливі задачі. Тільки так навчання буде влучним і ефективним. 

Етапи розробки і проведення корпоративного навчання:

ЕТАП 1: визначаємо потреби

1. Діагностичне інтерв’ю з замовником (ініціатором) тренінгу та керівництвом з метою детального прояснення проблеми:

►Прояснення цілей і завдань навчання продажу, очікуваних результатів навчання, категорії, кількості персоналу;
►Формування розуміння існуючої ситуації;
►Визначення формату навчання;
►Оцінка і вибір програм навчання, розвитку;
►Визначення термінів навчання.

2. Діагностика специфіки роботи компанії та учасників навчання:

Вивчення характеристик іміджу компанії (бренди, історія, географія роботи, конкуренти, переваги):
►Характеристик продукції;
►Процесу роботи торгових представників: підготовка і планування, етапи роботи з клієнтом, адміністрування та аналіз.
►Пошук шляхів, як збільшити продажі,

Аудит роботи персоналу на всіх етапах роботи з покупцями:
- контакт,
- виявлення потреб клієнтів,
- презентація товару/послуги,
- робота з запереченнями клієнтів,
- самі продажі,
- «лінійки» допродажів і того, як вони проводяться,  і чи проводяться взагалі,
- спілкування працівників з клієнтами та між собою,
- помилки в мові та поведінці, які «вбивають» або не просувають продаж вперед,
- відбудова від конкурентів,
- стресоопірність та збереження емоційної рівноваги працівників у складних ситуаціях

- спілкування з клієнтами та вирішення бізнес-питань компанії.

3. Діагностика учасників:

►Дотренінгове анкетування. Результат: фінансові та часові витрати на навчання персоналу істотно скорочуються, тому що завдяки попередній оцінці програма тренінгу будується на об’єктивно виявлених результатах існуючих навиків та запитів менеджерів.
►Включене/невключене спостереження.
►Дослідження «Таємний покупець» (на побажання замовників).

ЕТАП 2 : розробка програми навчання

1. Корпоративний тренінг продажів розробляється під реалії компанії-замовника і орієнтований на конкретний асортимент товару або послуг, який вона продає. У розробці програми навчання продажам враховуються менталітет потенційних покупців і економічне середовище ринку збуту компанії-замовника. Результат: робота не з абстрактними поняттями, а з реаліями клієнта.

2.  Певні блоки пропонованої програми можуть бути розширені та доповнені для кращого вирішення актуальних бізнес-завдань та побажань компанії-замовника.

3.  На основі зібраної інформації і підготовлених матеріалів готується індивідуальний план тренінгу з урахуванням специфіки бізнесу конкретного замовника.

4. Узгоджується із замовником програма, місце, час і формат проведення тренінгу.

ЕТАП 3: проведення програми навчання

Формат проведення навчання: одноденний тренінг-інтенсив або дводенний тренінг. Корпоративні тренінги проходять в інтерактивному режимі, з залученням всіх учасників.

Варіанти форматів проведення:

►цикл міні-лекцій з викладом теоретичного матеріалу
►мозковий штурм
►фасилітація
►модерація
►діловіі ігри та вправи
►виконання та аналіз письмових і усних завдань
►практичне відпрацювання навичок у формі моделювання робочих ситуацій, завдання вирішуються шляхом спільного пошуку рішень всіма учасниками робочої групи.

Кожен учасник отримує сертифікат про проходження тренінгу з продажів.

ЕТАП 4: посттренінг

Через 3 тижні (може корегуватися) після основної частини тренінгу обов’язково проводиться серія тренінгів у форматі вебінару для закріплення сформованих навичок, аналіз та вирішення складних робочих ситуацій.

У будь-який час після навчання доступна моя дистанційна онлайн-підтримка.

Результат: якщо менеджери живуть і працюють у різних областях України, за рахунок використання інтернет-ресурсів в декілька разів зменшуються витрати компанії на навчання персоналу при досягненні планованих ефектів.

Варіанти посттренінгового супроводу:

►Консультаційна («жива») сесія тривалістю 2 - 4 години для всіх учасників тренінгу;

►Тестування учасників навчання на предмет засвоєння отриманих знань;

►1-3 місячне абонементне онлайн-обслуговування, яке включає 1 заняття в тиждень – Skype або вебінар (60-90 хв.): пропрацювання складних ситуацій за запитом учасників та керівництва компанії.


ФОРМА ДЛЯ ЗАПИТУ ЩОДО БУДЬ-ЯКИХ ДЕТАЛЕЙ НАВЧАННЯ