[ubermenu config_id="main"]

Як говорити про конкурентів: ми їх не сваримо, але всі розуміють, що ми – найкращі!


- А у конкурентів - дешевше!

І менеджери, коли отримують заперечення про конкурентів, починають панікувати і агресивно розмовляти з клієнтами, як тільки ті посміли їх порівнювати.

А ще гірше – починають активно сварити конкурентів.

Що чує клієнт :

1 . Що він дурний і працює з такими поганими конкурентами (а так уже склалося, що майже всі наші клієнти перебувають «у відносинах» з ким-небудь, і на ринку практично немає «холостих» клієнтів);

2 . Що конкурент – це сильний суперник, раз ви так його активно лаєте, може, варто скористатися його послугами, а не вашими,

3 . Що ви – непрофесіонал, котрий відсутність аргументів замінює емоціями. Ось так і руйнуються наші продажі.

 

 

Моя власна універсальна дієва стратегія відбудови від будь-яких конкурентів!

 

 

Виглядає це так:

 1 . Говоримо про ТРИ наших із ними загальні переваги, що і ми, і вони робимо однаково добре: – І ми і вони … , і ми і вони … , і ми і вони…

 

2 . Говоримо про ТРИ (як мінімум) їх жахливих мінуси.

 

3 . Артистично говоримо про ТРИ (як мінімум) наші неймовірні чесноти і закінчуємо закликом до дії: «Беремо!?».

 

Так, ви праві, путівка в нашому агентстві на 300 дол. дорожча. Логічно поїхати по цьому ж маршруту, але за меншою ціною. Раніше ми надавали клієнтам можливість самим вирішувати свою туристичну долю. Вони їхали за дешевою путівкою від конкурентів, поверталися дуже незадоволені і запитували: «Адже ви  знали, чому ви нас не попередили?».

 

 

Тепер ми попереджаємо всіх:

  • І ми, і вони на ринку більше 10 років;
  • і ми, і вони працюємо за такими напрямками;
  • і ми, і вони маємо серйозних перевірених партнерів -  тих, хто приймає.

 

Тільки у них: групи не менше 50 осіб, гіда не видно і не чути, від готелю до історичних місць не менше години добиратися  пішки, усі туристи дуже втомлюються, нервують, у них єдина думка - не загубитися.

Також ви, напевно, візьмете новий красивий одяг і взуття, і не зможете їх нікому продемонструвати, тому що ноги у вас відваляться в перший же день і  ви всю відпустку ходитимете в домашніх капцях.

 

Висновок: ноги відтоптані, дороге взуття пошкоджене, задоволення від відпустки - «0», важлива інформація від оплаченого вами гіда – не почута.

 

А у нас: групи не більше 6 осіб, гід завжди при вас, живете в центрі міста з видом на значущі пам’ятки в найспокійнішому районі, гуляйте хоч до ранку, ви розслаблені і задоволені.

 

Ось таким чином має вигладати професійна розмова про конкурентів.

 

А яку відбудову від конкурентів використовуєте ви?

1 Коментар

  1. Мені на пошту надійшов такий коментар, вважю за потрібне поділитися із вами, моїми читачами, професійними порадими колег-однодумців:

    Доброго дня п. Людмила.

    Я погоджуюсь, що похвала нашого конкурента -це дуже великий відсоток позитивної і плідної майбутньої співпраці з клієнтом.
    Це дійсно допомагає. А ще до вище сказаного Вами я додаю наші переваги….” З нами ви матимете можливість отримати набагато більше…і. д. ”

    Дякую за ваші листи і підсказки.
    Дякую.
    З повагою, Павлюс Наталія Володимирівна

    Відповісти

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>