[ubermenu config_id="main"]

Коучінг
(індивідуальні заняття)

Персональний коучингСтратегічна консультація
Хочете плідно попрацювати зі мною персонально?

Дизайнеры и технологи отрабатывают здесь стили, чтобы добиться приемлемых результатов в различных сочетаниях блоков и элементов. Контент-менеджеры и редакторы используют страницу в качестве справочника по верстке типовых страниц. Здесь же рассказывается о некоторых общих правилах оформления контента.

Детальніше

Хочете плідно попрацювати зі мною персонально?

Дизайнеры и технологи отрабатывают здесь стили, чтобы добиться приемлемых результатов в различных сочетаниях блоков и элементов. Контент-менеджеры и редакторы используют страницу в качестве справочника по верстке типовых страниц. Здесь же рассказывается о некоторых общих правилах оформления контента.

Детальніше

Дзвоніть +38 067 750-38-28, напишіть лист на kalabukha@gmail.com або заповніть форму:

Увага! Дана пропозиція не для тих, хто хоче дійсно хоче більше заробляти та більше продавати!
В тексті попрошу максимально чітко сформулювати питання і конкретні труднощі, з якими ви зустрілися, а також бажаний час зустрічі. Я працюю лише по передоплаті, оскільки не хочу, щоб ці питання відволікали нас від робочого процесу.

ludmila_kalabukha_pink

Як пройшла зустріч з новим партнером у Лондоні

slide_1
Несколько
двухстрочных заголовков

Эта страница создана для демонстрации блоков и элементов, которые используются на сайте, и служит руководством для всех, кто работает над ним. Дизайнеры и технологи отрабатывают здесь стили, чтобы добиться приемлемых результатов в различных сочетаниях блоков и элементов. Контент-менеджеры и редакторы используют страницу в качестве справочника по верстке типовых страниц. Здесь же рассказывается о некоторых общих правилах оформления контента.

Заголовок третього рівня, також має виділену частину

Я считал, что я отличный продавец. После тренинга я для себя открыл очень много таких моментов, которые действительно помогут мне в работе. Полный позитив. Все прекрасно обясняется и усваивается. Все очень легко и доступно.

Для кого

  • учасники позбавляться мовних і поведінкових помилок, про які вони навіть не здогадуються, і які руйнують контакт і продаж;
  • засвоять правила зустрічі і привітання клієнта в торговому залі, згідно специфіки бізнесу замовника замість непродуктивних і набридлих “Що вам підказати?”;
  • пропишуть фрази-приєднання до клієнта (напрацювання «банку» фраз по кожному конкретному продукту): 1, 2 і 3 рівень поглиблення контакту та залучення клієнта до розмови, тобто отримують і впровадять на практиці готові скрипти для роботи, які значно збільшать продажі та доходи компанії;
  • визначать типи клієнтів і як працювати з кожним із них. Особлива увага – клієнтам типу “Я-сам”, які прийшли “тільки подивитися”, - як перетворювати їх на реальних покупців.

Відгуки про співпрацю зі мною

Деякі компанії, яким я була і є корисна

ЗМІ про мене