[ubermenu config_id="main"]

Подяки від корпоративних клієнтів

та кейси від них

Список компаній:

  • Одеса. Логістична компанія ТОВ «Хеллман Східна Європа Оуверсіз», директор Рижов А.В.
  • Біла Церква. ПП “Ювелірний дім Устименко”, директор В.Устименко.
  • Одеса. ООО «Арлоджик» (холдинг «Аркас Україна»), директор Подрєзов Д.В.
  • Львів. Аутсорсинговий кол-центр ТОВ “Маркетинг і Комунікації”,  співзасновник та директор Партика С.М.
  • Київ. Cалон подарунків «Le Present», директор Бейко Л.В.

ТОВ «Хеллман Східна Європа Оуверсіз», директор Рижов А.В.

Одеса. Логістична компанія. Філії в різних містах і країнах. Співробітники - “білі комірці”: у кожного декілька вищих освіт, в тому числі, отриманих за кордоном:

-менеджери з продажів В2В (клієнти – бізнес) та В2С (кінцевий споживач), як досвідчені, так і ті, які тільки починають працювати продажах;

- керівники відділу продажів;

- представники власників компанії.

На  основі зібраної інформації  і підготовлених матеріалів (наданих замовником, та тих, що є в широкому доступі) був підготований індивідуальний план, та проведений тренінг «Активні продажі» з урахуванням специфіки бізнесу замовника.

Результати учасників по закінченню:

1. систематизували знання і технології, які вже є;

2. впровадили:

- ефективні методики «подолання бар’єру блокера до ОПР» (13 технік) та залучення до співпраці осіб, які вливають на прийняття рішення про покупку;

- сучасні техніки виявлення (формування) потреб;

3. прописали «банк» відповідей на всі відмовки та заперечення, з якими вони зустрічалися і які тільки можуть виникнути, а також готові покрокові алгоритми перетворення будь-яких відмовок і заперечень клієнтів в причину продовжити діалог, як по телефону, так і особисто;

4. пропрацювали мовні і поведінкові помилки, про які більшість з них до тренінгу «грішили» за їх словами, і які  руйнують контакт і продаж;

5. отримали алгоритми “снайперських” презентацій, які насправді продають.

Один учасник особливо надихнувя методом “Щирість, яка продає” і  збільшенням продажів за його допомогою, що надіслав листа, в якому були рядки: “ Чи варто було отримувати стільки вищих освіт і ступінь МВА, якщо продавати допомагають зовсім інші практичні інструменти?”.

А ось офіційна подяка від компанії


 Біла Церква.

Молода компанія з виробництва та продажу ювелірних виробів зі срібла запланувала увійти та почати успішно працювати на ринок ювелірних виробів країн Азії. Коли постало питання про проведення тренінгу із навчання персоналу, керівництво прийняло рішення запросити мене: не тільки як сертифікованого бізнес-тренера, а як діючого підприємця, багаторічного партнера компанії-замовника.

Був підготований та проведений тренінг «Стратегічні навики продажів, наші клієнти - бізнес (В2В)».

Результати учасників по закінченню:

1. здобули розуміння і практичний досвід аналізу та розробки стратегії комплексних продажів;

2. а також знання того як:

- планувати свої дії в реалізації великих угод;

- використовувати проблемно-орієнтованих підхід в продажах,

- впливати на критерії прийняття рішень клієнтом,

- підвищувати цінність своїх рішень і пропозицій для клієнта,

- формувати довгострокові партнерські взаємини з клієнтами.

3. впровадили інструменти  взаємодії на професійному ринку з професійними покупцями;

4. техніки сучасного ділового спілкування, коли  клієнти - представники великого та середнього бізнесу, а їм пропонуються рішення, які мають високу вартість і цінність.

5. Прописали «банк» відповідей на всі заперечення клієнтів, головним з яких було: “У нас вже є постачальник” і «Чим ви кращі від конкурентів».

За півроку після проведення навчання компанія збільшила свої продажі в 3 рази, вийшла на ринки країн Європи та Азії, уклала надзвичайно вигідний контракт з провідними компаніями з продажу ювелірних виробів в Казахстані.

Ось офіційна подяка від ПП “Ювелірний дім Устименко”, директор В.Устименко.


Одеса.

На ринку більше 200 транспортно- експедиторських компаній (перевезення вантажів з усіх кінців світу).

Був підготований із урахуванням актальних бізнес-завдань замовника та проведений тренінг «Техніки продажів, які стимулюють купляти», з акцентом саме на роботу із запереченнями клієнтів.

Були детально пар опрацьовані наступні теми:

- розуміння природи заперечень клієнтів;

- володіння алгоритмом відповіді;

- ефективні способи подолання заперечень (14 технік, більшість з них – авторські);

- що таке відстрочений продаж і як він працює;

- як гідно «тримати удар» та продавати в умовах тиску, створюючи навіть зі складних клієнтів – лояльних;

- підвищення комунікативної ефективності;

- розробка власної системи подолання заперечень для компанії.

Результати учасників по закінченню:

За свідченнями керівництва компаній-замовників та їх персоналу,  тренінг «Робота із запереченнями клієнтів» розроблений таким чином, розглядається  не тільки результат - заперечення і зрив продажу, а  причини і сама природа  виникнення заперечень. Учасники виходять «озброєні» прописаними технологіями для підвищення продажів, діючими алгоритмами та інструментами:

–  як перетворювати «ні» на «так» в бізнесі та у житті,

- більше ніколи не сприймати перше «ні» клієнта як остаточну відмову,

- як протидіяти тиску і критиці в складних умовах збуту,

- як працювати на більший результат для компанії та для себе особисто.

Співробітники компанії-замовника за тиждень змогли успішно закінчити переговори (до цього тривали 1,5 місяці) використовуючи метод “Різні картини світу”, та перетворивши складного клієнта на постійного партнера. За два місяці після проведення навчання, їхні продажі виросли на 40%.

Ось офіційна подяка від ООО «Арлоджик» (холдинг «Аркас Україна»), директор Подрєзов Д.В.


Львів.

В аутосорсінгому call –центрі проводився тренінг

«Кращий оператор call -центру – майстер дзвінка».

Брали участь як досвідчені працівники і керівники проектів, так і початківці.
    Були детально опрацьовані такі теми:
   - cамомотивація операторів і клієнт-орієнтований підхід до роботи;- як піклуватися про свій голос і продуктивно використовувати перерви для відновлення;- підготовка оператора до дзвінків: організаційна, інформаційна, психологічна;- канали сприйняття співрозмовника по телефону: як цим користуватися для збільшення продажів;- як професійно виявляти потреби клієнта і на їх основі робити «снайперські» презентації продукту навіть під час самої короткого розмови;- мовні прийоми, завдяки яким кількість заперечень клієнтів значно знизиться;- інструменти роботи зі складними клієнтами, типи складних клієнтів;- можливість продавати відразу декілька продуктів «в одні руки» завдяки ефективним технікам до продажів;

- як «продавати» враження і робити відстрочені продажі.

 

Результати учасників по закінченню:

1. Впровадження технік для швидкої орієнтації в запиті клієнта,

2. Засвоєння алгоритму роботи зі складними клієнтами,

3. 14  інструментів роботи із запереченнями,

4. Пропрацювання прийомів долання страхів та непевності в собі.

Аутсорсинговий кол-центр збільшив свої продажі за всіма проектами одночасно, завдяки застосуванню співробітниками техніки «Уступ». Тепер вони «не здаються без бою», а професійно працюють до отримання трьох відмовок від клієнтів, впевнено просуваючи продаж вперед під час холодних дзвінків.

Ось офіційна подяка від ТОВ “Маркетинг і Комунікації”,  співзасновник та директор Партика С.М.


 Київ.

В салоні подарунків був проведений тренінг «Ефективні техніки продажів в торговому залі».

Брали участь:

- власники бізнесу, приватні підприємці,

- продавці-консультанти, які працюють в торговому залі .

Детально були пропрацьвані наступні теми:

- ідеологія продажу «Сніданок у «Тіффані»;

- самомотивація менеджера;

- налагодження атмосфери довіри в торговому залі вже з перших хвилин, напрацювання «банку» перших фраз, які допоможуть почати розмову (з урахуванням специфіки бізнесу замовника);

- аналіз (формування) потреб клієнта, на основі яких вони приймають рішення про покупку;

- грамотна презентація продукту: перетворювати характеристики товару у вигоди для клієнта,

- робота з запереченнями: впевнено та вірно обґрунтовувати ціну, якість та репутацію компанії,

- закриття продажу та допродаж.

- створення «лінійки» допродажів і впровадження технік, які збільшують прибутки комнаніїї на 30 % і більше.

Результати учасників по закінченню:

У  салоні подарунків уже через місяць після проведення тренінгу вдалося  збільшити розмір середнього чеку 30%, і ця тенденція зберігається вже більше півроку. Персонал приділяє більше уваги допродажам і емоційному контакту з покупцями, а заперечення «Я подумаю» і «Я бачив дешевше» - ніколи не залишаються без відповіді, як раніше, що реально піднімає фінансові показники замовників.

Ось офіційна подяка від

Салон подарунків «Le Present», директор Бейко Л.В.