[ubermenu config_id="main"]

Cамопрезентація, приклад тексту -7 кроків зробити його легендарним!

Cамопрезентація приклад тексту

 

Як збільшити кількість грошей у бізнесі? - основний запит моїх клієнтів

Як бізнес-тренер, що навчає продавців правильно продавати, ще багато працюю з підприємцями, які звертаються до мене на консультації.

Крім багатьох маркетингових акцій, які ми впроваджую, я завжди наполягаю на тому, що ви самі та кожна людина з вашої компанії – це потужний рекламний канал вашого бізнесу!

Вам та всім вашим працівникам потрібно просто грамотно розказувати людям про свою діяльність. Розказувати про те, в якій чудовій компанії ви працюєте, і так залучати всіх стати вашими клієнтами.

Саме з такого запиту і народився тренінг – “Самопрезентація – приклад тексту, який приносить гроші.

Тема самопрезентації користується великою популярністю та дає чудові результати як в корпоративному, так і у відкритому форматі.

А почалося все з того, що мені самій потрібно було на численних заходах - від урочистих подій і зустрічей однокласників до виступів на радіо і на телебаченні –  вміти чітко пояснити: чим же я все-таки займаюся?

А ще я хотіла показати не процес, а результат від моєї діяльності.

Так як же пояснити людям, хто такий бізнес-тренер, та ще в одним реченням?

 

 

Я почала з визначення своє цільової аудиторії: кому корисні мої послуги.

В мене їх 2:

  1. компанії, які мають персонал – я проводжу тренінги для продавців та менеджерів з продажу
  2. та підприємці, яких я консультую з питань збільшення продажів та прибутків у їхній справі.

А зараз час конкретики і нема в людей часу вислуховувати довгі промови. Тому мені була потрібна чітка самопрезентація – приклад тексту, на основі якого я могла би допомогти створити самопрезентації для моїх клієнтів.

Це було не просто! Та я ніколи не здаюся!

І розмірковувала я так.

2017-02-27_11-15-56

 

Крок 1. Чітко назвати своє ім’я.

І не просто ім’я, а прізвище також. Бо ми не Катюха чи Танюша, не Ромчик чи Бодя, а серйозні ділові люди, з якими можна і треба мати справу.

Тут все зрозуміло. Я – Людмила Калабуха.

 

Крок 2. Наша ЦА.

Моя цільова аудиторія (люди, якім потрібні мої послуги) – це ті, хто що-небудь продають.

 

Cамопрезентація приклад тексту

Ось так проходять мої тренінги по самопрезентації!

 

Крок 3. Що я роблю.

 Чим саме я займаюся? Що саме я продаю? Що я пропоную людям?

Я вирішила відійти від тих шаблонних фраз  - “пропоную” або “надаю послуги”.

Ви зауважили, як тільки ми почули, що нам щось хочуть запропонувати, зразу виникає бажання припинити будь-яке спілкування як по телефону, так і особисто! Думка у нас одна - зараз будуть “впарювати”!

 

Крок 4. В чому суть моєї роботи?

 А тепер питання: в чому я допомагаю людям? Чим корисний бізнес-тренер, як це сказати так, щоб зрозуміло було навіть 10-річній дитині?

Жалівся на днях мій один друг – smm-менеджер, що ніяк не може пояснити своїй бабці, в чому полягає його робота. А вона переживає, що не має в дитини гідного заняття собі на хліб заробити. :)

Відповідь проста і геніальна: я допомагаю людям заробляти більше грошей!

А моя діяльність – це допомога людям!

Отже, так народилася перша частина моєї самопрезентації:

Людмила Калабуха, бізнес-тренер, бізнес-консультант – допомагаю всім, хто що-небудь продає (це опис моєї ЦА).

2017-02-27_11-01-30

Самопрезентація - приклад тексту

 

Крок 5. Як я це роблю?

Тепер треба пояснити людям - за рахунок чого я це їм можу забезпечити. Яким чином відбувається моя діяльність?

За рахунок проведення тренінгів з продажів для персоналу та консультацій підприємців.

Ось я і охопила свою ЦА, яку визначила на початку.

 

Крок 6. Заклик до дії.

Добре, я розказала, чим я займаюся. Але я професійна людина і знаю, що будь-яке рекламне звернення, в тому числі і такий приклад тексту, як самопрезентація, має необхідний компонент – заклик до дії!

Я бізнес-тренер, я маю не тільки розказати, які техніки продажів дійсно дієві і спрацюють саме в бізнесі замовника, я маю зробити так, щоб учасники тренінгів захотіли це втілювати в своїй роботі – дійсно почали більше продавати.

Як це зробити? Це дитині можна сказати – “копай”, і дитина буде копати, бо мама так  сказала. І то, далеко не кожна)))

А дорослі люди тим і відрізняються від дітей, що їм для того, щоб щось зробити, потрібна причина!

 

Cамопрезентація приклад тексту

На міжнародних форумах мене уважно слухають і глядачі, і колеги-спікери!

 

Крок 7. Причина звернутися.

Отже, створюємо заклик до дії із конкретною причиною для вашої ЦА, чому до вас треба звернутися.

Тут озвучуємо основний запит вашої цільової аудиторії – чого вона прагне?

 

Які мрії і потреби за допомогою своїх послуг, продуктів чи ідей ви можете закрити?

 

В моєму випадку – це збільшення продажів!

Люди просто мріють, щоб їх діяльність була затребувана, а їхні товари розбирали як гарячі пиріжки.

І якщо я можу в цьому їм допомогти, так треба про це просто зрозуміло сказати!

Я це побачила так:

Якщо ви хочете, щоб ви та ваш персонал (тут я окреслила детальніше свою цільову аудиторію – підприємці та їх менеджери) продавали ваші послуги, товари та ідеї так, щоб до вас завжди стояли черги, звертайтеся! Я знаю, як це зробити!

Ось так виглядає моя самопрезентація.

 

2017-02-27_11-14-54

 

Саме так і народився мій тренінг “Самопрезентація - приклад, який приносить гроші”.

З цим тренінгом  я вже об’їхала пів України: його замовляють як у відкритому форматі для форумів і конференців (в тому числі і міжнародних), так в корпоративному - для окремих компаній.

 

Ось вам самопрезентація – приклад тексту, який написала мені моя учасниця після майстер-класу.

 

Cамопрезентація приклад тексту

 

А ось ще одна самопрезентація – чудовий інформативний приклад тексту від учасниці моїх навчальних програм:

 

Cамопрезентація - приклад тексту

 

Маєте простий дієвий алгоритм, як в 2 речення за 30 секунд розказати про себе і дати чітко зрозуміти людині, чим ви займаєтеся і чим ви їй можете бути корисні.

Я же говорю таке:

Людмила Калабуха, бізнес-тренер, бізнес-консультант, допомагаю всім, хто що-небудь продає, заробляти більше грошей.

Якщо ви хочете, щоб ви або ваш персонал продавали ваші товари, послуги та ідеї так, щоб до вас завжди стояли черги, - звертайтеся, я знаю як це зробити!”.

 

 

Маєте простий відтестований дієвий приклад тексту!

Напишіть в коментарях свої самопрезентації!

Впевнена, що серед читачів мого блогу ви знайдете собі клієнтів, як це зробили ті, хто виклав свої роботи в мене на сторінці Facebook!

Я чекаю!

 

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>