[ubermenu config_id="main"]

Бізнес-блог

Хто насправді не платить вам гроші? Я вияснила це на Тенеріфе!

Хто насправді не платить вам гроші? Я вияснила це на Тенеріфе!     – Я ж бухгалтер, зайшла перевірити платіж, навіщо мені вітатися? – Я веду соцмережі, сиджу не вдома, а в офісі, мої обов’язки – спілкування в інтернеті! Для чого вітатися? – Я ж кур’єр, зайшов забрати або принести вантаж, люди, які приходять,... читати більше

Нам підходить будь-який ПІАР, окрім некрологу!

Нам підходить будь-який ПІАР, окрім некрологу!   Що руйнує наші продажі і самооцінку, а також стосунки в колективі і в сім’ї? Критика. Несправедлива критика, плітки та наклепи. А це – зло! Ми плачемо, дратуємося, доводимо протилежне, тобто втрачаємо свою енергію, нерви, впевненість і гроші. 5 секретів Людмили... читати більше

ЛЯГАТИ чи НІ, коли треба продати, якщо ЦЕ пропонує клієнт?

ЛЯГАТИ чи НІ, коли треба продати, якщо ЦЕ пропонує клієнт?     - Заходжу  в офіс до клієнта, а він обставлений, як палац східного володаря: всюди килими та кальяни, ні диванів, ні стільців нема. Клієнт напівлежить на пухнастому килимі, курить кальян, показує мені рукою на місце коло себе, пригощає фруктами та... читати більше

10 секретних способів виділитися серед конкурентів, якщо у вас однаковий продукт.

10 секретних способів виділитися серед конкурентів, якщо у вас однаковий продукт.   Індивідуальний підхід до клієнтів; гнучка система знижок; висока якість; доступні ціни… Це написано і на вашому сайті? Я зараз передивилася зо два десятки сайтів - від меблів та вікон на замовлення до клірингових і туристичних послуг – у всіх написано те... читати більше

Три супер-ідеї для роботи з конфліктом у продажах

Три супер-ідеї для роботи з конфліктом у продажах   - Як нам відфутболити людину, що прийшла з гарантійним ремонтом, але відфутболити м’яко, красиво, щоб вона зрозуміла: сюди більше приходити не варто! - десь півроку тому я отримала такого листа від керівника сервіс-центру. Я завжди на боці продавців, коли... читати більше

Як Фейсбук врятував мене на словацькому кордоні та дуже допоміг Інтерполу.

Як  Фейсбук врятував мене на словацькому кордоні та дуже допоміг Інтерполу.   Це сталося зі мною і може статися з кожним із вас. Уважно читайте та робіть висновки!   –       Калабуха Людмило і Сергію, з речами на вихід! Вас затримано, у вас фальшиві документи!   Не зовсім розуміючи те, що відбувається, ми, щасливі та... читати більше

Як я за допомогою 2-х слів збільшила продажі на 40%.

Як я за допомогою 2-х слів збільшила продажі на 40%.   –       Це все? – питали продавці в магазині, коли клієнти робили замовлення, поки не запросили мене провести аудит і тренінг. Як ви думаєте, що відповідала більшість покупців? Правильно, більшість відповідала:  “Все”.   Придивіться та прислухайтеся,... читати більше

5 потужних технік спілкування з клієнтами, щоб вони щодуху побігли у вас купувати.

5 потужних технік спілкування з клієнтами, щоб вони щодуху побігли у вас купувати. Ви фахівець своєї справи, “переїли всіх котів та собак”,  знаєтеся на своїй темі краще від усіх відомих вам спеціалістів, тільки клієнти чомусь не розуміють, що ви – найкращі, та й  черги до вас не стоять.   У вас час від часу виникає відчуття нерозуміння... читати більше

Що робити, якщо помер ваш тамагочі?

Що робити, якщо помер ваш тамагочі? Ви пам’ятаєте, що таке тамагочі? Нумо, хто родом із 90-х? Ось один із заголовків тодішніх газет: “Судя по последним событиям, конец света, о котором так впечатляюще писал Иоанн Богослов, уже наступил. Мы являемся свидетелями очередной вспышки безумия, имя... читати більше

Конкуренти вам приносять гроші!

Конкуренти вам приносять гроші!   –       Мені сподобався телевізор у сусідньому магазині. –       Ми вже працюємо з іншими, і нас усе влаштовує. –       В іншої фірми умови кращі. –       Я ще подивлюся в інших місцях. –       Я бачив таке саме, тільки дешевше.... читати більше
Page 5 of 10« Перша...34567...10...10

Є запитання?

Чи бажаєте запропонувати статтю?
Дзвоніть +38 067 750-38-28, напишіть лист на або заповніть форму:

Для зворотнього зв`язку з вами