[ubermenu config_id="main"]

Бізнес-блог

Як утримати клієнта або сумна історія святої Старости.

Як утримати клієнта або сумна історія святої Старости. Коли я проводжу тренінги продажів, такі питання – найпопулярніші.   Ви добре попрацювали, усе зробили правильно, продали послуги або продукт, і клієнт пішов задоволений. Усім розказує, яка ви чудова компанія, який ви професіонал і просто приємна людина.  ... читати більше

«Як вам пощастило!» – потужний інструмент переконання.

«Як вам пощастило!» – потужний інструмент переконання.   «Як вам пощастило!». Цей інструмент переконання можна і потрібно використовувати не тільки для підвищення продажів, а й у повсякденному житті. Мені часто пишуть і говорять учасники вже після того, як я провела тренінги для продавців у тій чи іншій компанії:... читати більше

Як говорити про конкурентів: ми їх не сваримо, але всі розуміють, що ми – найкращі!

Як говорити про конкурентів: ми їх не сваримо, але всі розуміють, що ми – найкращі! - А у конкурентів - дешевше! І менеджери, коли отримують заперечення про конкурентів, починають панікувати і агресивно розмовляти з клієнтами, як тільки ті посміли їх порівнювати. А ще гірше – починають активно сварити конкурентів. Що чує клієнт : 1 . Що він дурний і... читати більше
Page 10 of 10« Перша...678910

Є запитання?

Чи бажаєте запропонувати статтю?
Дзвоніть +38 067 750-38-28, напишіть лист на або заповніть форму:

Для зворотнього зв`язку з вами