[ubermenu config_id="main"]

Консультування бізнесу – 5 нових правил швидкої допомоги вашим соцмережам!

Бізнес-косультація Людмили Калабухи

 

Як очистити ваш список друзів від зайвих людей, а ваш профіль від зайвої інформації?

Моя бізнес-консультація завжди включає аудит та поради для покращення профілів в соцмережах всіх, хто до мене звертається.

Можна скільки завгодно нарікати на таймкіллерів та залежність від потреби завжди бути онлайн, та сучасний бізнес без цього не можливий. Відмова або ваша відсутність позбавляє можливостей комунікувати з потрібними людьми та розказувати про себе.

А ще це може врятувати у критичній ситуації, як мене врятував Facebook від незаконного затримання на словацькому кордоні.

В рамках бізнес-консультування онлайн та офлайн я однозначно “ЗА” розумне використання соціальних мереж для просування бізнесу і особистого бренду.

Тримайте 5 нових правил швидкої допомоги вашим соцмережам:

  1. Неприємний подарунок.
  2. Власний лайк – дурний тон.
  3. Тролів в ігнор!
  4. Не впарюй ближньому!
  5. Не хочу я ваших новин.

1. Неприємний подарунок.

Яким чином до мене в друзі потрапляють люди, які мені не тільки не знайомі, а ще абсолютно не відповідають моїм інтересам та цінностям, я до сих пір не з’ясувала!

А сидіти годинами чистити свій список в мене часу нема. Тому я взяла за практику це робити тоді, коли мені висвічуються дні народження моїх фб-френдів. Тих, кого знаю і поважаю – вітаю, а тих, кого не знаю і знати не хочу – видаляю! Така собі селекція по невеликій кількості людей кожного дня. Так неприємний подарунок на день народження непроханим гостям мого профілю!))) А моїм друзям - хороші слова від щирого серця.

 

2. Власний лайк – дурний тон!

Глупо виглядає, коли люди самі ставлять лайк під своїми дописами! А ще, якщо це єдиний лайк, який там стоїть, просто сум!

Тільки не кажіть мені, що це  SMM-прийом, щоб пост у стрічці підіймався і його побачило більше людей.  Так, Facebook сприймає будь-який лайк за лайк і деякі люди вважають цей прийом дієвим. Насправді це дискредитація автора допису. Якщо ви виклали пост, то логічно, що він вам подобається і ви його вважаєте цінним, інакше б його не викладали! Вас будуть лайкати люди, якщо інформація для них буде цінна і без вашого власного лайку.

Консультування бізнесу

Пишаюся тим, як реагують люди на те, чим я з ними ділюся.

3. Не хочу я ваших новин.

Якщо хтось пише про те, що не приносить мені ні радості, ні користі, я видаляю цю людину. Я не хочу додаткової порції депресії ще із соцмереж, де я провожду багато часу. Достатньо того, що я вже кілька років не дивлюся телевізор. Взагалі. Про всі жаливі новини мені і так розкажуть люди. Я в курсі.

Це мій особистий профіль, я хочу читати і бачити те, що мене надихає, що мені цікаво, що сприяє моєму професійному зростанню та особистому розвитку, а не те, що мене виснажує і демотивує.

Передивіться свою стрічку, вас ніхто не тягне на дно тим, що постійно жаліється на життя і пише, як все погано, а буде ще гірше?

Ось вам історія з життя для натхнення – як можна зруйнувати важливі переговори не тільки в бізнесі, та і в житті!

4. Тролів в ігнор!

Я не відповідаю на коментарі тролів! І вам рекомендую не реагувати на них! Вони цього тільки і чекають, щоб попіаритися за ваш рахунок та вилити на вас свій негатив.

Якщо під вашими постами чи коментарями написали дурню та образи – видаляйте мовчки. Не вступайте в суперечкиНе витрачайте на це свою енергію! Це бісить тролів!

То саме і в особистих повідомленнях. Я навіть не відповідаю таким людям. Для тролів не може бути нічого страшнішого. Ігнорте їх.

Мене щиро дивують люди, яких я поважаю за професійні здобутки, які чи не щодня жаліються на те, що їх хтось несправедливо розкритикував, кудись не запросив чи звинуватив в тому, що вони не робили. Професіоналам не треба на це реагувати і нікому нічого доводити. А ті, хто витрачають свою енергію на тролів - виснажуються та реально падають в ціні в очах інших людей. Навіть своїх шанувальників.

 

5. Не впарюй ближньому!

Якщо ваш профіль в соціальній мережі – це тільки ваші рекламні пости, ви не цікаві. Згадайте людей, яких ми зустрічаємо вперше або давно не бачили, а вони зі старту нам намагаються щось продати! Не повторюйте їхніх помилок! Доведіть людям вашу експертність корисними порадами з вашої сфери! Зробіть кілька постів – 3-5 порад про те,

  •  - як щось правильно вибрати з того, що ви продаєте,
  •  - як самостійно зробити щось, в чому ви експерт.

Мене постійно питають, чому я так багато даю супер-корисних порад безкоштовно на своєму блозі і в соцмережах! А мені не шкода!

Це демонстрація моєї користі для клієнтів. Це моя реклама. Люди роблять так, як я радила, отримують результат і приходять до мене як клієнти на консультацію по бізнесу. 80% моїх клієнтів йдуть до мене з соцмереж без платної реклами! А чому? Я щиро ділюся своїми напрацюваннями.

Ось подивиться коротке та корисне відео про дуже розповсюджену помилку в продажах, і перевірте себе та своїх продавців!

Ось вам 5 простих порад, просто беріть і робіть. Якщо вам потрібна моя бізнес-консультація онлайн пишіть, дзвоніть 0677503828, я на зв’язку!

 

 

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>