[ubermenu config_id="main"]

Безвідмовна модель впливу на клієнтів!

амфора

Мої учасники - красуні, розумниці і гроші чудово вміють заробляти!

Чалдіні в поміч!

Перший принцип впливу на людей – взаємність.

Роберт Чалдіні у своїх книзі “Психологія впливу” (1984) визначає принципи впливу на людей.

Ось вони, секретні техніки від світового гуру!

Давайте будемо їх розбирати  і впроваджувати!

Взаємність: дайте іншому щось таке, щоб натомість отримати щось від нього  .

Перший принцип переконання Чалдіні стверджує, що ми, люди, в основній своїй більшості воліємо відповідати добром на добро і повертати наші борги. Іншими словами, ми ставимося до інших так, як вони поставилися до нас. На практиці це означає, що люди за своєю природою відчувають себе зобов’язаними надати знижки або поступки тим, від кого вони отримали якусь користь.

Соціальна психологія пояснює цей феномен тим,

що людина дуже не любить відчувати себе в боргу перед іншими.

 Як це спрацьовує в продажах? Залізно! Особливо, коли потрібно “дотиснути” клієнта до купівлі та угоди!

Не зважаючи на наші айфони й високі технології, у людей закладений базовий механізм обміну.


Ми професіонали, ми це знаємо і цим користуємось!

 1.      Клієнт має бачити, як ви для нього стараєтеся:

  • передзвонили партнерам,
  • зателефонували керівництву та власникам,
  • перевірили в комп’ютері наявність товару,
  • сходили на склад, принесли 20 пар взуття,
  • підібрали ще купу додаткових послуг.

 

 

Йому просто стає незручно у вас не купити або не замовити. Це реально працює!

“Давайте, я вам зніму це плаття з манекену і ви приміряєте!”

 

2.      Зарезервуйте певну кількість місць або певний продукт.

  • “Давайте я вам відкладу це плаття до вівторка”.
  • “Я вам залишу зразок, ви спробуєте його в роботі, а я за 2 дні заїду і розкажете, як вам продукт”.

 

3.      Дайте в користування пробники та зразки, проведіть безкоштовний перший урок, безкоштовну коротку консультацію, тест-драйв.

  • “Я вам залишу зразок, ви спробуєте його в роботі, а я за 2 дні заїду і розкажете, як вам продукт”,
  • “Давайте в п’ятницю я вам відішлю 3 зразки тестів, і ви мені скажете, який вам більше всього сподобався!”.

 

Клієнт думає: продавець так старався, стільки для мене робить, якось незручно не купити хоч щось.

Впевнена, що багато з вас імено так і роблять, стимулюючи клієнтів до покупки!

Якщо це так, напишіть у коментарях!

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>