[ubermenu config_id="main"]

5 способів захисту від плагіату та порушення авторських прав в інтернеті

5 способів захисту від плагіату та порушення авторських прав в інтернеті

“Кради як художник” – модна книжка, чули про таку?

“Кради ідеї у конкурентів, на інших ресурсах, на форумах, в інших нішах …”

“Де вкрасти ідеї, якщо закінчився креатив?”…

Такими заголовками рясніють популярні видання і нікого не бентежить, що пропагується плагіат і порушення авторських прав в інтернеті. Такі поради дають на тренінгах гуру інфобізнесу та модні коучі як новачкам, так і досвідченим експертам.

А що робити, якщо крадуть ідеї у вас? Якщо ви створили навчальний курс або книгу, придумали класний бізнес-план або проект, вклавши багато сил, коштів і часу? А хтось хоче або вже регулярно привласнює ваші матеріали, користується вашими ідеями, отримує гроші і визнання замість вас, не вклавши нічого!

Я вирішила розібратися з захистом авторських прав та з тим, як захистити інтелектуальну власність у соцмережах та в мережі інтернет.

Мене постійно питають, чому я викладаю стільки цінної інформації і своїх напрацьовань безкоштовно в себе на блозі http://www.kalabukha.com.ua/blog/ 

На своїй бізнес-сторінці у Facebook Людмила Калабуха – експерт з продажів та ще на десятках ресурсів, до яких в інтернеті мають доступ всі!

Невже я не боюся, що в мене будуть красти ідеї і напрацювання, чи чула я щось про охорону авторського права, наскільки часто я стикаюсь з поняттям “плагіат”?

На цю тему я вже стільки роздала інтерв’ю журналістам та стільки разів відповідала на тренінгах і в компаніях друзів, що вирішила зібрати свої міркування в одну статтю: і розібратися з поняттями авторства в інтернеті.

Отже, 5 перевірених способів захисту від піратства і плагіату, якщо ви бренд або хочете ним стати від Людмили Калабухи.

     

1. “Встати на облік”

Хто чув про “Закон України про авторські та суміжні права”?

А хто знає, що в нас є Державна служба інтелектуальної власності України?

Коли я зацікавилася тим, як зареєструвати  свою інтелектуальну власність, дізналася про 2 надзвичайно цікавих моменти!

Якщо ви пройдете всі бюрократичні перепони і залишитеся живим, то це абсолютно не гарантує вам, що у вас ніхто не вкраде ваші напрацювання!

Тут, як і всюди по життю, діє принцип – “хто перший встав, того і тапки”! І якщо хтось зареєструє ваші напрацювання у цій службі скорше за вас, документ державного зразку –

«Свідоцтво про реєстрацію авторського права» - отримає крадій ваших матеріалів та ідей!

А вам, справжньому творцю цього матеріалу, буде дуже складно довести, що авторство на наші же напрацювання належить саме вам.

Та якщо все ж таки, ви будете першим, а ваші тексти, відео, аудіо чи ідеї почнуть гуляти інтернетом під чужим ім’ям, то розбиратися, хто правий, а хто ні, ви все одно будете в суді!

Ось вам і захист авторських прав на твори, розміщені в інтернеті!

Тому, буду реалісткою і наведу власні, дійсно працюючі способи:

як все ж таки відстояти своє авторське право в інтернеті.

захист авторських прав в мережі інтернет

Можу працювати і вчитися всюди! А ранковий Львів - взагалі ідеальне місце!

   

 2. Хочеш бути першим – вчися!

Постійно розвивайтеся, будьте кращими, будьте попереду конкурентів, щоб вони за вами просто не встигали і всі сили витрачали на те, щоб вас наздогнати.

Впроваджуйте все нові технології, які з’являються на ринку, тримайте руку на пульсі нових тенденцій.

Тоді ніхто не зможе вас обігнати. Як тільки ви зупинитеся, і почнете грітися в променях ваших успіхів та ходити з розпальцьовкою “та я зірка”, знайте – ви вже програли!

Молоді та голодні наступають вам на п’яти і з радістю вас зіштовхнуть із такого примарного п’єдесталу, як ваше теперішнє визнання!

Я прийшла в Інтернет у 2013 році, до того часу, я ігнорувала соціальні мережі як “таймкіллерів” і не була зареєстрованій ні в одній з них.

А вже з 2015 року мене запрошують на міжнародні форуми та у ЗМІ розказати про те, як стати брендом в інтернеті без реклами та технічних знань, а мою статтю “5 помилок, чому не працюють ваші соцмережі” передрукували вже кілька професійних українських бізнес-видань.

Як мені це вдалося? Я вчуся, безперервно  вчуся і впроваджую все нове.

 

 

3. “Хваліть мене, хваліть…”

Постійно піартеся: ЗМІ, телебачення, радіо, публічні виступи, вебінари, форуми, конференції, зустрічі зі студентами та домогосподарками, круглі столи, інтерв’ю з усіх питань, в яких ви можете бути експертом, ютубканал, блог, статті в профільних і глянцевих журналах.

Треба бути всюди, треба світитися! Треба стати зіркою і визнаним експертом.

Де взяти на це час, коли ви дійсно затребувані і завантажені роботою? Про це я детально розказую у своїй статті по тайм менеджменту, яку дуже полюбили читачі мого блогу!

Що це дає?

Якщо в когось виникне потреба у вашій послузі або товарі, перша людина, про яку згадають, будете ви. Ви ж усюди!

Крім того, ви можете піднімати ціни на свої послуги, тому що ви зірка, вас знають. І навіть дивно буде, якщо у вас буде дешево.

А з зірками не торгуються, зірок запрошувати до співпраці престижно. Так ви вийдете на VIP-сегмент. А VIP-сегменту і “перед пацанами” не соромно похвалитися, що він працює з зіркою.

Тільки одне “але” – ви дійсно професіонал і експерт і ваші поради дійсно мають бути корисні людям!

 

як захистити інтелектуальну власність в інтернет

На моїх виступах завжди повні зали і я пишаюся цим!

 

Інакше, якщо статті пишуть за вас професійні журналісти, а ваші виступи не несуть людям ніякої цінності, скільки б грошей ви не витрачали на піар, це не спрацює.

Проводите переговори чи виступаєте публічно? Про роль дистанції у діловому спілкуванні – читайте тут 

Отже, піар і ще раз піар.

Хоча всяке буває, тут почитаєте у статті “Нам підходить будь-який піар, окрім некрологу”

Ви вразлива натура? Тоді не читайте! :)

 

     4. Prada носить Prada, а не тільки диявол! :)

Створіть свій власний впізнаваний стіль у всьому: від візиток до кольору помади. Станьте брендом.

Моя стаття про імідж ділової людини викликала палкі дискусії в закритих групах підприємців, цікаво знати і вашу думку.

 

 

Щоб всі цитували ваші фірмові фрази, а ваші історії ставали крилатими. Щоб всі знали, що це придумали ви.

Моя історії про шубу, “в якій вас і поховають”  або про “сокиру в спині клієнта”  гуляють інтернетом, як фірмові історії від Калабухи. Зустрічаю їх в статтях інших людей та у стрічках фб-новин.

 

протидія плагіату

От на днях побачила у стрічці новин!

 

А нещодавно прочитала свою фразу з поста після відвідування симфонічного концерту на модному музичному ресурсі “Сьогодні я мріяла стати крилатою паличкою диригента в сильних талановитих руках” і підпис “Людмила Калабуха”. Приємно!

Живіть таким життям, щоб люди цікавилися вами, щоб хотіли стати його частиною.

Багато клієнтів, які замовляють мої тренінги та консультації прийли до мене із Facebook, коли я писала про свої мандри.

Як на словацькому кордоні нас незаконно затримали і що саме переконало інспектора інтерполу нас відпуститичитайте тут

Впізнаваний одяг, стрижка, логотип, корпоративні кольори, стиль життя.

І вас не можливо буде скопіювати! Вашим життям не зможе жити ніхто.

 

авторство в інтернет

Охоплення допису за добу! І це без копійки на рекламу!

 

     5. «Мовчання ягнят».

 А ну, хто пам’ятає цей великій фільм про маніяка? :)

Ви вирішили, що вам не підходять попередні 4 способи захисту від плагіату і порушення авторських прав в інтернеті?

Ви завзято розказуєте про свою непублічність. Ви не хочете виводити свою діяльність онлайн, тому що конкуренти тільки і чекають, як вкрасти ваші матеріали?

Є чудовий спосіб – мовчіть!

Мовчіть мертво і нікому не розповідайте про свої ідеї, винаходи, картини та  книги! Cидіть тихенько в себе вдома, а краще, у підвалі, і маніакально підозрюйте кожного в тому, що він у вас хоче поцупити всі ваші напрацювання і заробити на ваших знаннях і навичках.

Є в мене один знайомий, типовий божевільний професор з голлівудських фільмів. Ось що він робить:

  • активно сповідує ідею всесвітньої змови,
  • лякає тим, що за нами стежить “великий брат”,
  • наводить переконливі факти того, що за ним полюють представники спецслужб кількох країн одночасно,
  • інтернет вважає вселенським злом, активно уникає будь-яких цифрових носіїв.
  • опис своїх винаходів тримає в депозитній скринці банку.

Також вибір.

Хочете бути як він? Будьте! Різні люди бувають і по-різному себе поводять.

І в продажах таке буває також, ось моя стаття на тему “ЛЯГАТИ чи НІ, коли треба продати, якщо ЦЕ пропонує клієнт?”

Тоді їх у вас точно ніхто нічого не вкраде, тому що ніхто ні про вас, ні про ваші ідеї не дізнається! Ніколи! Перевірено!

Вибирати вам, але головне, щоб у вас не можливо було вкрасти ваші матеріали,  - дійсно станьте брендом, несіть людям цінність і користь, щоб вас знали, любили і цитували.

А то інколи підеш на якісь тренінг або вебінар, а там навіть і вкрасти нема чого – сум і чужі, усім відомі прописні істини.

Ваша інформація має бути цінна!

Я не даю платну рекламу на свої ресурси або заходи, мені цікаво, бо маю власний метод – створення безкоштовної цінності для людей. І це працює!

Моя книга “Ігри з цінами: 121 спосіб продавати дорого”  користується успіхом і люди пишуть слова подяки!

 

захист авторських прав на твори розміщені в інтернеті

Пишаюся відгуками своїх клієнтів і їх результатами!

Я транслюю людям свою експертність корисними порадами, статтями, виступами на живих подіях, вебінарами та відео.

І 80% моїх клієнтів приходять до мене з інтернету, наголошую – без копійки реклами! Ось така в мене власна протидія плагіату і власний захист авторських прав в мережі інтернет.

Будьте унікальним, тоді ніхто не зможе вас скопіювати і повторити. Справжній експерт, справжній бренд, як би його не намагалися скопіювати, неповторний і завжди впізнаваний.

Будьте кращим, будьте професіоналом і буде вам щастя, гроші і визнання!

 

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>