[ubermenu config_id="main"]

5 потужних технік спілкування з клієнтами, щоб вони щодуху побігли у вас купувати.

184931480

Ви фахівець своєї справи, “переїли всіх котів та собак”,  знаєтеся на своїй темі краще від усіх відомих вам спеціалістів, тільки клієнти чомусь не розуміють, що ви – найкращі, та й  черги до вас не стоять.

 

У вас час від часу виникає відчуття нерозуміння подібної ситуації? Чомусь клієнти вибирають не вас або взагалі не цікавляться вашим продуктом.

 

І от ви знову провели безліч презентацій, зустрічей, телефонних розмов, а продажі все одно далеко не такі, на які ви розраховували. Інколи у вас зовсім пропадає ентузіазм і мотивація до роботи. Хочеться взагалі все покинути і піти. Бувало таке?

Мені раніше також було добре знайоме це відчуття. Тільки я знаю дієвий спосіб зацікавити клієнтів та продавати свої послуги за відповідні гроші (детальніше тут).

 

Розкажіть їм історію! Тільки не просто так, а за  певним алгоритмом.

 

Чому це працює?

7 причин, чому клієнти “купують” історії.

 

1. Ми – продавці, і наша зброя – це слово, вміння переконувати, розмовляти й розмовляти з клієнтами, не залишаючи їх наодинці з їхніми сумнівам, з їхніми запереченнями, а все, абсолютно все проговорювати.

 

2. Ми маємо бути такими собі байкарями, збирачами історій, що підтверджують наш професіоналізм, адже саме вони спонукають клієнта до вигідної угоди та покупки.

 

3. Посилання на досвід інших (ваш чи ваших клієнтів) роблять розповідь про будь-що зрозумілою і правдивою.

 

4. Історії аргументують, як ваш продукт/товар/послуга дійсно допомогли реальним людям у реальній ситуації і підтверджують вашу користь для людства.

 

5. Розповіді з життя зацікавлюють і розважають. І тоді процес покупки стає невимушеним і легким спілкуванням.

 

6. Історії надихають та спонукають до дії.

 


Людина думає: у них вийшло, їм допомогло, значить і в мене все складеться і спрацює.


7. Крім того, більшість наших клієнтів,  я впевнена в тому і  неодноразово переконалась, є імітаторами.

 

Що це таке?

 

Їм дуже важливо, щоб нашими послугами вже хтось користувався.

 

Які історії вас добре продадуть?

 

Ось 5 важливих порад:

1.   Хтось був дуже задоволений і приходив дякувати.

У розмову з кожним клієнтом потрібно вплітати так звані «історії успіху».

 

Якщо серед клієнтів є люди, які неодноразово користувалися нашими послугами – це так звані «соціальні докази» нашої успішності.

 

–      Три дні тому приходили мама з дочкою і розповідали, як вони сподівалися, що подарунок сподобається , проте навіть і подумати не могли, що сподобається аж настільки. Ми так вдало підібрали подарунок людям, що вони навіть і не очікували, приходили нам дякувати!

 

–      За останні дев’ять років, відколи я працюю в цій компанії, неодноразово траплялося, що люди були дуже-дуже задоволені саме цією моделлю і приходили дякувати.

 

2.   Хтось сумнівався, а потім його результати перевершили всі його найсміливіші сподівання.

–      Ось навіть учора, в мене був клієнт, який так само, як ви сумнівався, об’їздив усе місто і  врешті-решт зрозумів, що ні кращої пропозиції, ні кращої ціни не знайде, тому знову повернувся до нас. А потім скаржився, що стільки часу дарма витратив та бензин спалив!

 

3.  Розказуйте про свій досвід, це викликає довіру і симпатію.

Як ви допустили якісь помилки, потім добре вивчили тему, зробили висновки і тепер усім рекомендуєте перевірені технології.

Коли я персонально консультую клієнтів (детальніше про персональну роботу зі мною - тут)  по ефективній рекламі для їхнього бізнесу, я розповідаю, як ми на початку нашої комерційної діяльності неправильно зробили флаєра, яких саме помилок припустилися і чому вони спрацювали не так, як ми би того хотіли. Тоді покроково розбираємо, яким саме має бути флаєр, де і кому його роздавати, щоб він спрацював із віддачею, яка перевищить усі ваші найсміливіші очікування.

 

4.   Історії, які ви чули від експертів у галузі або читали в спеціалізованій літературі.

Таким чином ви зразу декларуєте себе людиною, яка тримає руку на пульсі всього, що відбувається в галузі. Як експерта та фахівця.

 

5.   Тільки історії ці мають бути правдиві!

Якщо у вас ще нема власних історій успіху, збирайте та використовуйте історії ваших колег. Так і скажіть: «Відколи я працюю в цій компанії, мої колеги розказували такі історії…». Це теж надзвичайно позитивно діє на клієнтів.

Висновки.

Тепер ви знаєте, які історії вас продадуть, зроблять ближчим до клієнта, як ваші знання і експертність набудуть доступної та цікавої форми.

 

А цікаві історії за участю вашого продукту можуть стати вірусними і “піти в народ”. Їх ваші клієнти будуть переповідати на роботі, в компанії, на батьківських зборах та вечірках.

 

Так ви запустите механізми вірусної реклами, які будуть продавати вас на автопілоті.

 

Я даю повний перелік усіх технік для запуску безкоштовної вірусної реклами у своєму відеокурсі “Клієнтів більше в 10 разів: безкоштовно, гарантовано, швидко”.

 

Було корисно? Поділіться з друзями в соцмережах. Це буде сигналом для мене, що ви хочете отримувати ще більше цінних рекомендацій про те, як вигідно відрізнятися від конкурентів і більше продавати.

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>