[ubermenu config_id="main"]

5 помилок, через які не працюють ваші соцмережі + бонусний безвідмовний спосіб для порятунку!

Виступаю на Фрілансфорумі для айтішників.

Виступаю на Lviv Freelance Forum 2016.

 

Ви багато читали, що сучасний бізнес не можливий без присутності в соцмережах?

Ви знайшли спеціаліста або робите це самі та стабільно отримуєте 2 лайка за пост?

Ви вирішили купувати трафік або “лишитися цього роверу” (кинути все, бо вже сил нема!) , як кажуть у нас у Львові?

 

Давайте розберемося, що саме ви робите не так?

 

Спостереження Людмили Калабухи.

 

Помилка 1. “Вчителька, мікрорайону нашого жителька!”

 

Компанії розмовляють з клієнтами, як з учнями, яких повчають! Засипають їх термінами, не зрозумілими пересічному споживачу!

 

Занадто розумний повчальний тон – не подобається людям!

 

Останнім часом я багато консультую та працюю з б’юті-сферою. Як починається наша співпраця ? Я роблю детальний аудит компанії замовника.

 

Що вони пишуть в себе на сторінці!

 

Пару свіжих шедеврів: “стайлінг і брашінг в нашому салоні – накращі в місті!”.

 

Ви зрозуміли, про що мова? А ще кажуть тільки айтішники таким грішать!:)

 

Спеціально в вікіпедію заглядала. Ось що це таке:

 

Стайлінг - це англійське слово, в перекладі воно означає “переробка зовнішнього вигляду”, що особливо популярно серед автолюбителів, а стайлінг волосся - це їх укладання за допомогою засобів для фіксації, які дають можливість зберегти зачіску в потрібному положенні деякий час.

 

Брашінг - це укладання феном і круглою щіткою зі спеціальними отворами, що запобігають перегріву волосся.

 

Ви знали про це? А я ні. Тільки не всі клієнти такі шанувальники вікіпедії, як я.

 

Скільки серед вашої аудиторії може бути експертів, які розуміють, про що мова?

 

А вам же потрібні нові клієнти, які ще вашими послугами не користувалися. Так не відлякуйте їх розумними словами!

 

Будьте простими для сприйняття.

 

А які ще є заборонені слова, які вбивають ваші продажі, коли ви про це навіть не здогадуєтеся - читайте тут!

 

Не напружуйте і не створюйте дистанцію між вами і вашими клієнтами! І вас будуть читати!

 

бізнес в соцмережах

Охоплення за добу без копійки реклами.

 

Помилка 2. Чуже несправжнє життя.

 

Американський фотосток - це не вихід! Перестаньте це постити! Білозубі посмішки, однакові інтер’єри, які мандрують з фейсбук в інстаграм, рідко бувають привабливі. Подбайте про те, щоб у вашої сторінки було своє обличчя.

 

Приклад з інстаграм салону краси - всюди однаково насиліконені моделі і складні заплетені коси. Де ж ваші роботи?

 

Фотографуйте своїх клієнтів, майстрів, робочий процес. Де ваше життя? Щоб людям хотілося стати його частиною!

 

Корисний приклад, як чудово залучають до своєї справи клієнтів відомі бренди - читайте тут!

 

 

Помилка 3. Картинка + цитата = сум!

 

Якщо довжина всіх ваших постів за тиждень разом узятих не дотягує навіть до сторінки А4, це сум. Зараз модно бути розумним і писати цікаві історії.

 

Картинки і цитати допомагають вам забивати ефір, коли у вас немає часу на хороший текст. Та з читачами треба розмовляти серйозно. Вони оцінять.

Не варто постити тільки цитати, це набридає і не просуває ваш бренд.

 

Помилка 4. Постійний перепост. Де ж ви самі?

 

Дивують мене люди, а особливо компанії, на сторінці яких тільки перепости інших ресурсів.

 

Навіть, якщо вам так подобається чиясь думка, то обов’язково прокоментуйте її. Люди хочуть бачити вашу позицію. Де ж ваш голос?

 

Помилка 5. Сухий рекламний пост. Слово “акція” або “знижка”.

 

Це не працює, а викликає у клієнта тільки одну думку: ваша послуга погано продається в офлайні. І ви вирішили виправити ситуацію у Facebook, за допомогою слів “Акція” або “Знижка”.

 

Фрагмент з відгуку на мою нову книгу “Ігри з цінами – 121 спосіб продавати дорого” від моєї клієнтки - чудового майстра манікюру:

 

“Я спитала своїх клієнтів, наскільки їм важливо те, надам я чи ні їм знижку? Відповідь мене вразила! Вони сказали, що до мене приходять не за знижкою, а за послугою. Завжди і все можна знайти дешевше, та вони хочуть обслуговуватися саме у мене!”.

 

Чому я так впевнено про це розмірковую?

Я дуже ретельно веду свої соцмережі, я користувалася послугами багатьох хороших менеджерів, багато в них навчилася, пройшла декілька спеціальних курсів, і тепер всі пости пишу та викладаю виключна сама.

 

Це охоплення за добу та кількість переглядів мого відео.

Це охоплення за добу та кількість переглядів мого відео.

 

Так, я вкладаю в цю справу багато часу та душі, та результат мені тішить: 80% моїх клієнтів приходять до мене з соцмереж! І це без реклами і просування.

 

Що я роблю? Я ділюся з людьми своїми думками, досвідом, напрацюваннями, злетами та поразками, так, як я спілкуюся з друзями – щиро та відверто.

 

Я не боюся посміятися над собою, розказати про свої помилки, про помилки моїх клієнтів і те, як ми їх виправляли, про свої перемоги та перемоги учасників моїх тренінгів, досягнуті завдяки моїм технологіям.

 

Стільки людкй прочитало мій пост за добу. Без реклами.

Стільки людей прочитало мій пост за добу. Без реклами.

 

Я транслюю людям свою експертність та показую своє насичене життя. Люди читають і бачать: діло пише, толкові поради дає, треба звернутися.

 

Люди купляють у людей, їм потрібні ви! І це і є цінність, через яку ваші соцмережі запрацюють так, як ви мрієте.

 

Якщо у вас з цього приводу своя думка, поділіться в коментарях! А якщо погоджуєтеся – ставте лайк!

 

 

 

 

 

 

1 Коментар

  1. Дуже чіткий виклад, прості та зрозумілі приклади) Супер! Автор -МОЛОДЕЦЬ. Людмило, Ви профі своє справи!!!

    Відповісти

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>