[ubermenu config_id="main"]

3 причини, чому я не встояла перед гарячим бразильським мачо!

 

Бразилія - країна сонця і вітамінів.

Бразилія - країна сонця і вітамінів.

 

В кожному туристичному місці є так званий фрі-тур - радість мандрівника! В певний час збирається група бажаючих і спеціальна людина БЕЗКОШТОВНО проводить екскурсію. Вдячні туристи залишають чайові.

 

Так і нам пощастило потрапити на таку чудову екскурсію по Ріо-де-Жанейро безкоштовно.

 

Мого базового володіння англійською вистарчило, щоб зрозуміти що до чого, а артистичний екскурсовод був таким майстром розмовного жанру, що можна було дивитися тільки на нього, щоб зрозуміти душу бразильця!

 

Ми його полюбили зразу і всією групою випадкових друзів по щастю з різних куточків світу.

 

І чудово відчули на собі владу авторитету.

 

На всіх кутах нам пропонували задорого купити холодну воду. І ніхто не реагував на продавців та їх пропозиції.

 

Аж поки це не зробив наш екскурсовод.

 

Обійнявши чергового дідуся-продавця, він сказав, що це його друг, який продає екслюзивні бразильські прохолодні напої:

 

  • ця вода з плодів такого дерева,
  • ця з ягід такої рослини,
  • це цікавий смак того-то, яке росте там-то,
  • вода з газом,
  • вода без газу,
  • а це бразильська кола, яку варто спробувати, щоб визначити, чи відрізняється вона від вашої.

 

Легендарні пагорби та пляжі Ріо

Легендарні пагорби та пляжі Ріо

 

І що ви думаєте?

 

Кожен турист з нашої групи купив по пляшечці, а то і дві! Так наш екскурсовод – гарячий бразильський мачо авторитетно прорекламував купити задорого воду саме в того продавця, якого рекомендував він.

 

А чому?

 

Наш екскурсовод став для нас авторитетом: своїм професіоналізмом та артистизмом він заслужив не тільки хороші чайові та аплодисменти, ми йому почали довіряти у всьому, що він рекомендував.

 

Чоловіки Ріо-де-Жанейро! Ви мріяли саме про таких?

Чоловіки Ріо-де-Жанейро! Ви мріяли саме про таких?

 

Висновки:

1. Доведіть, що ви варті довіри!

 

Хочете, щоб до вашої думки прислухатися клієнти, коли ви їм рекомендуете придбати саме цей пакет, комлектацію чи модель, вам треба стати для них авторитетом, довести своєю поведінкою та професіоналізмом, що ви варті довіри.

 

Мій досвід в Ріо-де-Жанейро:

Наш екскурсовод провів нам дуже професійну екскурсію, заслужив довіру. Раз перший продукт, який ми оплатили своєю увагою та чайовими був якісний, у нас є всі підстави розраховувати, що і наступний буде такий самий.

 

2. Детально розкажіть клієнту, для чого йому ваш товар.

 

Якості вашого продукту не завжди так очевидні для покупців, як для вас. Тому не лінуйтеся детально описати та розказати, що для чого ви це пропонуємо людям. З чого зроблено. Що це їм дасть.

 

Мій досвід в Ріо-де-Жанейро:

Здавалося: ці пляшечки з водою продавалися всюди, а наш мачо кожну брав в руку і розказував про неї коротеньку історію. Аргументи прості і саме для туристів. Хоча б про колу: бразильська кола, яку варто спробувати, щоб визначити, чи відрізняється вона від тої, що в ваших краях. Це ж геніально!

 

3. Завжди робіть допродаж! Розвивайте успіх!

 

Якщо люди у вас вже щось придбали і задоволені, зразу же робіть так званий кроссейл, або допродаж. Між вами і клієнтом склалися стосунки довіри, так запропонуйие йому зразу ще щось: або свій додатковий продукт, або продукт партнерів за агентську винагороду (“відкат” по-простому).

 

Мій досвід в Ріо-де-Жанейро і не тільки:

 

Саме так віртуозно і роблять професійні гіди у всіх 37 країнах, які я відвідала. І туристи, як зачаровані, йдуть і скупляються все саме в тому магазині, який порекомендував їхній поводир по історичним місцям!

 

Ось 3 причини, чому я не встояла перед бразильським мачо та контретні приклади, що робити для ваших гарантованих перших і повторних продажів.

 

Якщо вам сподобалася стаття, поділіться з друзями!

 

 

 

 

 

 

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>