[ubermenu config_id="main"]

22.05.2014 відбувся вебінар: «Як працювати з претензією: маніпуляціям – стоп».

Після тренінгу для компанії "Палаючі путівки Антоніва" - продаємо туристичні послуги

Після тренінгу для компанії “Палаючі путівки Антоніва” - продаємо туристичні послуги.

У нашому житті бувають моменти, коли попри всі наші намагання руйнуються плани, ми втрачаємо гроші, самоповагу і впевненість у собі.

 

  • Нам дуже важко утриматися від суперечки з клієнтом, коли на нас виливається лавина несправедливих претензій та критики.
  • Нас постійно «протискають» у ціні авторитетні та статусні клієнти.

 

 

А ще ми регулярно стаємо жертвами маніпуляцій усіх, кому не лінь:

  • незадоволених клієнтів, які зривають на нас свій негатив, а ми нічого не можемо сказати у відповіть,
  • родичів та друзів, які постійно позичають у нас гроші без повернення та відверто використовують,
  • нашого керівництва, підлеглих та навіть власних батьків та дітей!

 

 

22.05.2014 я провела закритий вебінар: «Як працювати з претензією: маніпуляціям – стоп», на якому ми  детально пропрацьовували та зразу застосували:

  •  універсальний алгоритм роботи з критикою та претензією,
  •  прості та дієві методи протидії маніпуляціям та тиску,
  •  стратегію перетворення претензій  клієнтів на джерело наших прибутків та продажу,
  • техніки зведення до мінімуму майбутніх претензій клієнтів ще на початку спілкування.

 

Та ще багато інших важливих, дієвих, а головне – простих методів, завдяки яким можна нарешті сказати “стоп”:

  • емоційному вигоранню,
  • зруйнованим угодам через претензії та критику,
  • постійному відчуттю провини, помилки та дискомфорту,
  • поширенню несправедливих негативних відгуків про вас і вашу компанію.

 

Ось деякі відгуки, які учасникі семінару написали прямо в чаті онлайн, що люди взяли для застосування:

Олена:
1. погоджуватися з клієнтом “умовною згодою”,
2. не давати маніпулювати собою,
3. Заборонені слова,
4. (о, це просто супер!) аналіз Берна.
Усе зрозуміло і практично!

Наталя:
Як протидіяти маніпуляціям, використовуючи позиції батько-дорослий-дитина. Завжди розмовляти з іншими як рівний партнер.

Тарас: Уміти слухати - це мистецтво і … талант!

Віталій: Одесса - за якоря! Анализ Берна - взрыв мозга!

Ірина: Все зрозуміло, практично і дуже ВЧАСНО!

5 Коментарі

  1. Дмитро Добровольський ( магістр МВА, дипломований спеціаліст в сфері проведення тренінгів, тренер-викладач)

    Тема – дуже актуальна.
    Подача матеріалу чітка, змістовна, зрозуміла.
    Корисно для всіх видів діяльності.

    Відповісти
  2. Очень понравилась тема. Я работаю в сфере прямых продаж, и часто общаюсь с людьми, которые настроены по-разному: хотят тебя научить чему-нибудь, жалуются, высказывают претензии и т.д. , одним словом пытаются манипулировать тобой… После вебинара я пересмотрел модель общения между людьми, понимаю, как вести разговор с клиентом, и применяю на практике знания, полученные на семинаре. Спасибо анализу Берна. Спасибо Мила.

    Відповісти
  3. Шановні колеги! Щиро вдячна за теплі відгуки! Бажаю вам вдалих продажів та хороших клієнтів! Щоб ніхто вами не маніпулював. І навіть із самими статусними і авторитетними людьми ви завжди розмовляли на рівних! Людмила Калабуха

    Відповісти
  4. Уважаемая Людмила, честно благодаря Вам поменял свое мнение о “Вебинарах”.Принял участие 22.05.2014 : «Як працювати з претензією: маніпуляціям – стоп». И должен сказать очень доволен стилем подачи информации. В небольшой промежуток времени получилось вложить и раскрыть все что многие растянули бы на несколько суток. Для людей которые считают не допустимым терять время , Вы станете не заменимым помощником. Спасибо и жду рассылки на Ваши следующие вебинары.

    Відповісти
  5. Виталий! Рада буду видеть вас на всех своих мероприятиях, насчет экономии времени – это вы подметили верно. Именно так я и задумывала свои онлайн-курсы: все свои наработки и опыт вложить в удобный онлайн-формат. Давать людям самую суть без “воды”, чтобы все завтра можно было применять и сразу получать результат.

    Відповісти

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>