[ubermenu config_id="main"]

12.10.18. Доповідь по роботі із запереченнями клієнтів на Третьому Всеукраїнському Форумі Гостинності 2018, Київ.

Зі всієї України приїхали власники та топ-менеджмент готелів на Третій Всеукраїнський Форум Гостинності 2018 у Київ. А я розказувала там про техніки переконання та роботу із запереченнями, коли клієнт ніяк не наважиться прийняти рішення, або починає говорити/писати, що у вас дорого і йому десь обіцяли дешевше.

 

А от ще відгук, який написала на своїй сторінці учасниця цієї мега-події у сфері гостинності – Vita Osadchaya з Києва:

“Ну и суперзвездой дня стала конечно же Людмила Калабуха!!!

Вот если вы не знаете, что такое харизма, то вам необходимо с ней познакомится!!

Этому человеку достаточно микрофона, маркера и флипчарта, чтобы рассказать и показать, как работать с возражениями ваших клиентов, чтобы продать ваш продукт и получить прибыль.

Что полезного узнала:
* Как не сдаваться в попытке заключить сделку после фразы “Хорошо, спасибо! Я Вам перезвоню!”

*Какие бывают возражения и как правильно на них реагировать

* Из чего состоит успешная продажа.
* Как не быть продажником “по утвержденному шаблону”
* Как сказать заказчику нет, чтобы он сказал вам ДА!!!
Это было ВАУ????????

 

Давайте спілкуватись в соцмережах

 

Людмила Калабуха

Людмила Калабуха

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>