[ubermenu config_id="main"]

10 секретних способів виділитися серед конкурентів, якщо у вас однаковий продукт.

З моєю клієнткою та другом відомим українським дизайнером, власником торгової марки FRIDAY на відкритті її нового магазину.

З моєю клієнткою та другом, відомим українським дизайнером Катаріною Мартовою, власником торгової марки FRIDAY на відкритті її нового магазину.

 

  • Індивідуальний підхід до клієнтів;
  • гнучка система знижок;
  • висока якість;
  • доступні ціни…

Це написано і на вашому сайті?

Я зараз передивилася зо два десятки сайтів - від меблів та вікон на замовлення до клірингових і туристичних послуг – у всіх написано те ж саме й однаковими словами!!!

І  ніхто нічим особливо  не відрізняється!

Але ж ви хочете, щоб клієнти звернулися саме до вас, навіть якщо у вас продукт дорожчий, ніж у конкурентів!

Як це зробити?

Усі, як один, стоматологи пишуть - “лікуємо зуби без болю”.

А всі ресторани урочисто заявляють про те, що в них страви готуються зі свіжих продуктів.

Ото здивували!

Хто ж напише, що пацієнти ридають у кріслах та масово труяться несвіжою їжею?

 

Розкажіть людям, чим оригінальні саме ви, що такого можна сказати про вас, чого немає у  ваших конкурентів!

Як це зробити?

Саме цим я займаюся з підприємцями та компаніями в рамках індивідуальної консультативної роботи.

Бо, як не дивно, усі настільки занурені у свою специфіку, що без спеціаліста, який би подивився на їхній бізнес збоку і вніс нові ідеї  в його розвиток, зробити якісь зміни досить складно!

Отже, швидка допомога вашому бізнесу: що можна сказати лише про вас,  факти та цифри, яким безперечно віряють люди:

 

  1. Ваш досвід:
  • 10 років успішної роботи на ринку;
  • якщо ви на ринку лише рік, то пишете – більше року;
  • якщо 3 роки – вже більше трьох років.

 

  1. Компетентність вашого персоналу:
  • менеджери туристичної фірми самі побували в 26 країнах;
  • перукарі навчалися перукарському мистецтву у Франції (де і коли);
  • кухарі стажувалися в Італії.

 

  1. Ваша спеціалізація, яка у конкурента є тільки одною з багатьох позицій прейскуранта:
  • власне виробництво мила ручної роботи.

 

  1. Дипломи, нагороди та сертифікати, тобто все, чим вас хтось колись нагородив. Ви здивуєтеся, але у багатьох компаній і приватних підприємців ці суттєві докази успішності та попиту лежать  у шафах, припадаючи пилом. Терміново: повішати на видне місце в офісах, пофотографувати, перерахувати і викласти на сайтах та наголошувати в комерційних пропозиціях.

Це факти, які свідчать на вашу користь: торгуйте ними!

 

  1. Ваш продукт виготовлений у якомусь надзвичайному місці та за незвичними технологіями, які не використовують інші:
  • акваріумна риба з власного риборозплідника.

 

Обов’язково розміщайте у своїх пропозиціях та на сайтах, скільки клієнтів уже користуються вашими послугами.

Це сприяє тому, щоб люди вам більше  довіряли. Покупець  міркує: “Значить,  я не буду першим клієнтом, на мені не будуть учитися, володіють відпрацьованими технологіями – треба брати!”.

Як це порахувати:

Наприклад, у вас 15 клієнтів на тиждень, працюєте ви 11 років.

 

Приклад 1.

15 клієнтів х 4 тижні = 60 клієнтів на місяць.

60 х 12 місяців = 720.

720 клієнтів х 11 років = 7920 клієнтів.

Отже, пишете кількість своїх клієнтів. До речі, можете сюди сміливо додати ще + 11%, враховуючи сезонне збільшення продажів.

 

Важливо! Ця цифра має бути не заокругленою! Тоді це викликає довіру і виглядає достовірно.

Приклад 2.

Ось, наприклад, на одному із сайтів таким чином спонукають клієнтів робити покупку. Лише факт і більше нічого. І це спрацьовує.

2015-08-01 12-31-33 4party — Все для праздника. Интернет магазин товаров для тематических вечеринок. | 4party.ua

Приклад 3.

Я консультувала дуже дорогий ювелірний бутік, і за допомогою моєї формули ми визначили, скільки обручок вони продали за весь час:

7 пар обручок на місяць х 12 місяців = 84 на рік, а працюють вони 5 років.

84 х 5 = 420 проданих пар обручок + 11% = 467 пар щасливих молодят придбали в них обручки на весілля.

Факт? Факт!

Довіру викликає? Викликає!

Крім того, практично зі всіма своїми клієнтами вони постійно спілкуються і ніхто не повідомляв про розлучення.

Уявляєте, який простір для можливостей нам надала ця інформація?

Я озброїла продавців залізними аргументами при роботі із запереченнями: “Дорого”, “Я подумаю”, “Я ще не дивився в інших місцях”:

 

“467 щасливих сімей вибрали наші обручки, і ще  ніхто з них не повідомляв про розлучення! З нашими обручками всі живуть довго і щасливо!”.

Результат – продажі виросли на 40%!!!

 

І ця тенденція зберігається вже півтора року!

Це тому,  що продавці, з якими я проводила тренінг, оперують фактами і цифрами, а не “індивідуальним підходом” та “гнучкою системою знижок”.

Коли ми поміняли текст на сайті компанії, те саме сталося з конверсією відвідувань і покупок.

Крім того, факти та унікальність можна пошукати не іменно в  товарі чи послузі, а в тому, як клієнт купує їх, - в умовах продажу і післяпродажному обслуговуванні.

Обов’язково продумайте та опишіть, тобто добре продайте:

  1. Зручне розташування магазину або офісу (зручна парковка).
  1. Обслуговування клієнта  вдома (наприклад, перукарські послуги).
  1. Незвичайні години роботи (по ночах, у свята, коли інші відмовляються).
  1.  Швидкість обслуговування (всі за 14 днів привозять, а ви – за 7).
  1. Можливість покупки в кредит…

Усе, що є у вас, а у конкурентів немає, і щоб це був факт, а не “вода”, яку пишуть усі!

А як розмовляти з клієнтами по телефону, коли вони до вас нарешті подзвонили, щоб кожний дзвінок закінчувався продажем, читайте в моїй статті

“Дві тисячі доларів за кілька секунд телефонної розмови”

Було корисно? Поді ставте лайк і розкажіть друзям у соцмережах. Це буде сигналом для мене, що ви хочете отримувати ще більше цінних рекомендацій про те, як вигідно відрізнятися від конкурентів і більше продавати.

 

 

2 Коментарі

  1. Гарні рекомендації п.Людмила. Ще додам, що варто також показувати відгуки ваших клієнтів, у текстовому форматі або відео форматі, як варіант фото з вашими клієнтами. Звичайно це залежить від типу бізнесу.

    Відповісти
    • Саме так. Про відгуки я постійну пишу у своїх статтях та говорю на консультаціях. Це все створює довіру до вас і вашого продукту. Це і є соціальним доказом, що треба брати саме у вас!

      Відповісти

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>